تأثیر پاسخ ایران به اسرائیل در مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان
کد خبر: 4211021
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۴
تحلیلگر لبنانی مطرح کرد

تأثیر پاسخ ایران به اسرائیل در مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان

سیاستمدار لبنانی با رد ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حملات موشکی ایران مؤثر نبوده است، تأکید کرد تأثیر پاسخ ایران به اسرائیل در مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان قابل مشاهده است.

به گزارش ایکنا به نقل از وبگاه صدی الولایه، بشاره مرهج، سیاستمدار لبنانی در مطلبی پیرامون پاسخ جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی نوشت: برخی از افراد و رسانه‌ها اصرار دارند که عملیات بزرگ ایران در پاسخ به هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق توسط اسرائیل مؤثر نبوده است؛ بلکه یک آتش‌بازی بزرگ بود که هیچ آسیب ملموسی به رژیم صهیونیستی وارد نکرده است. درحالی که واقعیت چیز دیگری است و آنچه که اسرائیل در روزهای اخیر پشت سرگذاشته است معانی بسیای دارد.

وی افزود: اینکه اسرائیل قبل از وقوع حمله آگاه بوده است، اما مجبور شد تا از تمام توان هم‌پیمانان خود استفاده کند، نشان می‌دهد که به تنهایی توان مقابله با حمله ایران را نداشته است. 

این سیاستمدار لبنانی در بخش دیگری از مطلب خود می‌نویسد: اقدام شجاعانه ایران یک پیام واضح دارد و آن اینکه این کشور در برابر حمله به منافع و یا مراکز دیپلماتیک خود ساکت نخواهد نشست و آماده است تا هر اقدامی را پاسخ دهد.

وی در مورد پیامدهای پاسخ ایران و تأثیر روانی که بر روی شهروندان رژیم صهیونیستی داشته است گفت: در شب حمله ایران شخصیت‌ها و رهبران سیاسی رژیم به پناهگاه‌ها رفتند که این موضوع تأثیر روانی خود را در آینده برجای خواهد گذاشت و به‌طور خاص می‌توان این موضوع را در مهاجرت معکوس شهرک‌نشینان صهیونیست مشاهده کرد. 

انتهای پیام
captcha