مسئولان با شناسایی ظرفیت‌ها در تحقق اولویت‌های دولت اهتمام ورزند
کد خبر: 4211544
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰
استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مسئولان با شناسایی ظرفیت‌ها در تحقق اولویت‌های دولت اهتمام ورزند

محمد کرمی گفت: مسئولان باید با شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای تحقق اولویت‌های دولت اهتمام ورزند، باید فرهنگ کار و تلاش و استفاده از خرد جمعی برای کاستن از نارسایی‌ها نهادینه شود.

محمدکرمی استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی، استاندار سیستان‌وبلوچستان، اول اردیبهشت، در جلسه‌ با شهردار و اعضای شورای شهر نیکشهر اظهار کرد: شهرداری باید برنامه‌ریزی برای تسهیل و تسریع امور مردم و جلوگیری از قانون گریزی، زیباسازی و بهداشت عمومی منطقه را در اولویت برنامه‌ها قرار دهد.

 وی خطاب به مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: مدیران باید گفتار و عمل‌شان یکی باشد و در راستای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب، از هیچ تلاشی دریغ نکنند، لازمه رفع مشکلات مردم و پیشرفت و توسعه در بخش‌های مختلف، علاوه بر تلاش شبانه‌روزی و مشارکت و همراهی مردم و مدیران، ایجاد همدلی است، با همدلی و همراهی مردم و مسئولان می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت استان را فراهم کرد.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: مسئولان باید با شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده بهینه از امکانات موجود در راستای تحقق اولویت‌های دولت اهتمام ورزند، باید فرهنگ کار و تلاش و استفاده از خرد جمعی برای کاستن از نارسایی‌ها نهادینه شود.

کرمی در ادامه افزود: وجود مزیت‌های اقتصادی بسیار در استان سیستان‌وبلوچستان، لزوم رقابت کریدورهای اقتصادی را اجتناب‌ناپذیر می‌نماید بنابراین باید با فراهم کردن بستر مناسب و تسهیل امور زمینه فعالیت و رقابت سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

 کرمی با تأکید بر فعال کردن چرخه صنایع تبدیلی در استان گفت:‌ معادن استان باید فعال شود و صنایع تبدیلی و زنجیره ارزش را در حوزه معادن و در سایر بخش‌های محصولات کشاورزی فعال کنیم.

انتهای پیام
captcha