تجمع کلیمیان مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از برنامه‌ هسته‌ای ایران
کد خبر: 1319691
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
مره‌صدق خبر داد؛

تجمع کلیمیان مقابل دفتر سازمان ملل در حمایت از برنامه‌ هسته‌ای ایران

گروه سیاسی: نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی از تجمع جامعه ایرانیان کلیمی در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران به منظور دفاع از پرونده هسته‌ای کشور خبر داد.

سیامک مره‌صدق، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، با اشاره به تجمع کلیمیان در مقابل دفتر سازمان ملل گفت: این تجمع از دقایقی دیگر، رأس ساعت 14 امروز برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تجمع با هدف اعلام حمایت کامل جامعه ایرانیان کلیمی از مذاکره‌کنندگان ایرانی بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و همچنین اعلام انزجار از رفتارهای جنگ‌طلبانه برخی دولت‌های حاضر در 1+5 برگزار می‌شود.

مره‌صدق افزود: ما می‌خواهیم اعلام کنیم حال که ملت ایران سیاست نرمش قهرمانانه را در پیش گرفته، طرف غربی نیز موظف است با توجه به حافظه تاریخی ملت ایران نسبت به آنها که به هیچ‌وجه مثبت نیست، اعتمادسازی کند.

نماینده کلیمیان در مجلس خاطرنشان کرد: غرب مطمئن باشد که ملت ایران مقاومت خود را بر سر حقوق مسلم خودشان ادامه خواهند داد.

وی افزود: ارزش‌های توحیدی که در تک‌تک مردم ایران وجود دارد، باعث می‌شود که هیچ‌گاه دست از مقاومت برندارند.

مره‌صدق همچنین اظهار کرد: در تجمع کلیمیان در مقابل دفتر سازمان ملل نمایندگان همه تشکل‌ها و سازمان‌های کلیمی در کنار سایر هم‌کیشانمان حضور خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این تجمع، بیانیه‌ای که به امضای نمایندگان گروه‌ها و سازمان‌های کلیمی رسیده است، قرائت خواهد شد.

captcha