طرح صحت قرائت نماز در مدارس همدان اجرا شد
کد خبر: 1326260
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷

طرح صحت قرائت نماز در مدارس همدان اجرا شد

گروه اجتماعی: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح آموزش صحت قرائت نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس همدان خبر داد.

معصومه معصومیان، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان در گفت‌و‌‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از همدان، گفت: طرح آموزش صحت قرائت نماز ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس همدان برای دومین سال متوالی در همدان اجرا می‌شود.

وی افزود: آموزش صحت قرائت نماز در مدارس همدان ویژه دانش‌آموزان ابتدایی برگزار می‌شود، در این طرح معلمان پایه اول تا ششم ابتدایی آموزش صحیح تلفظ عربی نماز را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند که این امر در راستای ارتقا و گسترش فرهنگ نورانی نماز اجرا می‌شود.

معصومیان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ نماز نیز یکی از اقداماتی است که باید کودکان با این مهم آشنا شده و انجام این فریضه الهی را از مهم‌ترین کارهای خود بدانند، خانواده نیز نقش اساسی در ترویج فرهنگ نماز میان نسل امروز دارد و والدین با خواندن نمازاول وقت ما را در رسیدن به اهدافمان یاری می‌دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش همدان بیان کرد: طرح آموزش قرائت صحت نماز برای 26 هزار دانش‌آموز ابتدایی استان همدان توسط معلمان و کارشناسان نماز انجام می‌شود زیرا توسعه فرهنگ دینی و مذهبی میان نوجوانان و کودکان باید از همان دوران کودکی صورت پذیرد تا آنان در دوران جوانی با این مهم آشنا شده و انس گرفته باشند.

captcha