سومین همایش«وحدت و بیداری اسلامی» از سیمای خلیج‌فارس پخش می‌شود
کد خبر: 1358598
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۳
بصورت زنده و مستقیم؛

سومین همایش«وحدت و بیداری اسلامی» از سیمای خلیج‌فارس پخش می‌شود

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان گفت: سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی بصورت مستقیم از شبکه سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.


امین کیانفر، مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان در گفتگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در هرمزگان، دراین خصوص اظهار کرد: طبق هماهنگی به عمل آمده با صداوسیمای مرکز خلیج‌فارس، سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی که فردا 24دیماه برگزار خواهد شد، بصورت مستقیم از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.



وی از حضور نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، دراین همایش خبر داد و افزود: جمع زیادی از علمای اهل‌سنت و تشیع استان و همچنین طلاب مدارس علوم دینی سراسر استان دراین همایش حضور می‌یابند.



کیانفر همچنین از پوشش رسانه‌ای و منسجم این همایش خبر داد و تصریح کرد: ابتدای هفته جاری نیز نشست مطبوعاتی قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان با موضوع اعلام جزئیات برگزاری این همایش برگزار شده و رسانه‌های استان پوشش مطلوبی از این همایش انجام خواهند داد.



مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت استان هرمزگان تصریح کرد: همچنین قرار است در این همایش کتاب مجموعه مقالات و سخنرانی‌های همایش‌های وحدت و بیداری اسلامی یک و دو رونمایی شود.



اضافه می‌شود، سومین همایش وحدت و بیداری اسلامی فردا، 24دیماه باحضور علمای شیعه و سنی استان هرمزگان در محل سالن همایش‌های شهرک مروارید بندرعباس برگزار خواهد شد.

captcha