تدوین برنامه‌های لازم برای تنظیم بازار هرمزگان در ماه رمضان
کد خبر: 1408034
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶

تدوین برنامه‌های لازم برای تنظیم بازار هرمزگان در ماه رمضان

گروه اجتماعی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: اقدامات لازم به منظور ذخیره‌سازی کالا و تامین مایحتاج ضروری مردم در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) ازهرمزگان، محمدحسن شیرعلی‌زاده، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ظهر امروز، 28 اردیبهشت در حاشیه دیدار هیئت رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی بندرعباس با آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان بر لزوم تلاش بیشتر در خصوص اجرایی‌شدن هر چه بهتر بیانات مقام رهبری در سال جاری تأکید کرد.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت بخش‌های مختلف سازمان تحت مدیریت خود ارائه و در این راستا افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدامات لازم را به منظور ذخیره‌سازی کالا و تأمین مایحتاج ضروری مردم در راستای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان اندیشیده است.

شیرعلی‌زاده همچنین از هماهنگی لازم در خصوص برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا (طرح ضیافت) و عرضه اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان با محوریت اصناف خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر 150 اتحادیه 10 اتاق اصناف و بیش از 15 هزار واحد صنفی در بندرعباس و 33 هزار واحد صنفی در کل استان فعال است، به طرح نظارتی ویژه نوروز 93 و تعطیلات نوروز اشاره کرد و افزود: طی این طرح 19 هزار و 251 مورد بازرسی صورت گرفت که از این تعداد هزار و 398 مورد پرونده با 3 هزار و 200 مورد تخلف به ارزش 2 هزار میلیون ریال تشکیل گردیده است.

شیرعلی‌زاده با بیان اینکه دغدغه اصلی سازمان مذکور، آسایش و آرامش مردم استان است، تصریح کرد:‌ مجموعه تحت مدیریتش برای این مهم از هیچ کوشش و فعالیتی کوتاهی نخواهد کرد.

captcha