لزوم توجه به رسانه‌های قرآنی بیش از دیگر رسانه‌ها
کد خبر: 1428682
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
واعظی خواستار شد:

لزوم توجه به رسانه‌های قرآنی بیش از دیگر رسانه‌ها

کانون خبرنگاران نبأ/ حمید تات: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در کشور ما که اساس آن بر پایه دین و فرهنگ است باید بیش از هر رسانه‌ای به رسانه‌های قرآنی توجه داشته باشیم.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ، محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، 20 تیرماه در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، گفت: در کشور ما که اساس آن بر پایه دین و فرهنگ است باید بیش از هر رسانه‌ای به رسانه‌های قرآنی توجه داشته باشیم، زیرا رسانه‌‌های قرآنی در جامعه اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی ادامه داد: نیاز است که همگان با موضوعات قرآنی آشنا بشوند و گوشه‌ای از این مهم بر دوش رسانه‌های قرآنی است؛ در همین راستا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هر نیازی که این رسانه‌ها در مباحث مربوط به وزارتخانه دارند پیگیر بوده و رفع و رجوع خواهد کرد.

واعظی اضافه کرد: تا هم اینک مراجعاتی به وزارتخانه در مورد رسانه‌های قرآنی داشته‌ایم که با پیگیری‌های انجام شده درخواست آنها به سرانجام رسیده و موافقت‌های لازم صورت گرفته است.

وی در پایان با بیان اینکه ما خوشحال می‌شویم که در جهت تسهیل امور مربوط به قرآن توانسته‌ایم قدمی برداریم، یادآور شد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات زیرساخت‌ها و نیازهای رسانه‌های قرآنی را فراهم خواهد کرد و این رسانه‌ها می‌توانند درخواست‌های مربوطه را به این وزارتخانه برای انجام ارسال کنند.

captcha