پیکر مطهر ۴۵ شهید گمنام از مرز تمرچین وارد کشور شد
کد خبر: 1465695
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵

پیکر مطهر ۴۵ شهید گمنام از مرز تمرچین وارد کشور شد

گروه اجتماعی: پیکر پاک و مطهر ۴۵ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس از مرز تمرچین پیرانشهر وارد آذربایجان‌غربی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی صبح امروز پنج‌شنبه، هشتم آبان ماه، 45 شهید تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس صبح امروز از طریق مرز تمرچین پیرانشهر وارد کشور شدند.

صبح روز که مصادف با پنجم محرم مراسم استقبال از این شهدا در مرز تمرچین انجام شد و سپس به یادمان شهدای گمنام منتقل ‌شوند تا در این منطقه نیز مراسم مداحی با حضور زائران راهیان نور دانش‌آموزی آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل برای آنان برگزار شد.

پس از اجرای برنامه در یادمان، 45 شهید تازه تفحص شده به شهر پیرانشهر منتقل شده و مردم شهیدپرور این شهرستان از آن‌ها استقبال کردند و سپس با مشایعت آن‌ها به نقده منتقل شدند.

این شهدای گمنام در ساعت 17 عصر وارد ارومیه شده و مراسم استقبال از آن‌ها در دروازه مهاباد این شهر برگزار شد و سپس پیکر مطهر آنان به مصلّای بزرگ ارومیه منتقل و پس از نماز مغرب و عشا مراسم مداحی و نیز سخنرانی با حضور سردار باقرزاده مسئول کمیته جست‌وجوی مفقودین کشور برگزار شد.

به گزارش (ایکنا)، این شهدا در منطقه حاج عمران تفحص شده و در عملیات‌های مختلف مثل والفجر2 و کربلای2 پیدا شده‌اند که امشب مراسم شام غریبان آن‌ها در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار می‌شود و در پایان برای احراز هویت به تهران منتقل می‌شوند.

captcha