شيعه‌كشی به ضرر دنيای اسلام تمام می‌شود/ لزوم توجه مسلمانان به اهداف دشمنان
کد خبر: 2558694
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱

شيعه‌كشی به ضرر دنيای اسلام تمام می‌شود/ لزوم توجه مسلمانان به اهداف دشمنان

گروه سياسی: نماينده مجلس شورای اسلامی با تصريح ‌اينكه دشمنان هر جا تلاشی برای تحت فشار قرار دادن شيعيان كردند نتيجه نهايی به ضرر خودشان بوده است ولی اين ضرر نهايتاً متوجه جهان اسلام است؛ بر لزوم توجه مسلمانان به اهداف دشمنان از اين اقدامات تأكيد كرد.

داريوش اسماعيلی، نماينده مردم سروستان، كوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) شعبه فارس، با اشاره كشتار شيعيان در مصر گفت: استكبار و دشمنان اسلام در تمام دنيا نگران وحدت و يكپارچگی مسلمانان هستند و برای اين كار از هر توطئه و حيله‌ای استفاده می‌كنند تا به مقاصد شوم خود برسند.
وی افزود: رژيم صهيونيستی و آمريكا خوب متوجه شده‌اند كه اگر وحدت و يكپارچگی در امت اسلامی صورت بگيرد آمريكا و اسرائيل در سطح جهانی جايگاهی ندارند؛ به همين دليل تمام سعی و تلاش آن‌ها در جهت ايجاد تفرقه و دشمنی بين مسلمانان است.
رئيس كميته معدن و صنايع معدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمايش امام خمينی(ره) كه فرمودند اگر هر مسلمانی يك سطل آب روی اسرائيل بريزد اسرائيل را آب می‌برد، تصريح كرد: مفهوم اين سخن ايجاد وحدت و همدلی ‌بين مسلمانان است.
وی با ابراز تأسف از اختلاف به‌‌وجود آمده ‌بين مسلمانان افزود: در بسياری از نقاط دنيا مسلمانان به‌جای توجه به مسئله وحدت، دچار وسوسه‌های شيطانی صهيونيسم و آمريكا شده و شروع به تفرقه و گذاشتن فشار علی‌الخصوص برروی شيعيان شدند.
اسماعيلی گفت: اگر‌چه اين افراد در اين امر موفق نشدند و هر جا تلاشی برای تحت فشار قرار دادن شيعيان كردند نتيجه نهايی به ضرر خودشان بوده است، ولی اين ضرر نهايتاً متوجه جهان اسلام است.
وی اضافه كرد: اگر به اتفاقاتی كه در كشور مصر در حال وقوع است دقت كنيم، مشاهده می‌كنيم انقلابی رخ داده كه در آن يك گروه اسلامی به نام اخوان‌المسلمين به حكومت می‌رسند و از يك جهت جای خوشحالی است كه يك حزب اسلامی در مقابل بقيه حزب‌های غير‌دينی به حكومت برسد ولی در نهايت‌ چه برخوردهای بی‌تدبيری نسبت به شيعيان شد و چه شيعه‌كشی‌هايی در مصر اتفاق افتاد.
رئيس كميته معدن و صنايع معدنی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسلمان‌ها در تمام نقاط دنيا اين را باور كنند كه اين اقدامات همگی از سوی دشمنان اسلام و آمريكا جهت رسيدن به منافع خودشان است، در جهت ايجاد وحدت هرچه بيشتر تلاش می‌كردند.
وی در پايان تصريح كرد: در روابط خارجی منافع دوطرف در‌نظر گرفته می‌شود كه اين عرف معمول است، ولی آمريكا و صهيونيسم فقط و فقط منافع خودشان را در‌نظر می‌گيرند؛ بنابراين وظيفه همه مسمان‌ها اين است كه در جهت ايجاد وحدت هرچه بيشتر تلاش كنند.
captcha