امروز ادامه راه شهدا بیدارگری توأم بابصیرت است
کد خبر: 2612250
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵
سرپرست دانشگاه آزاد اراک:

امروز ادامه راه شهدا بیدارگری توأم بابصیرت است

گروه اجتماعی: امروز راه شهدا، خاطره شهدا و هر مراسم و برنامه‌‌ای که به نام شهدا در دانشگاه برگزار می‌شود یک حرکت بیدارگری توأم با بصیرت است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، علیرضا نظام آبادی، سرپرست دانشگاه آزاد اراک امروز، 5 آذر در نشست کنگره ملی شهدای دانشجوی استان، اظهار کرد: این واحد دانشگاهی افتخار دارد در بین دانشگاه‌های استان تنها دانشگاهی است که 13شهید دانشجو را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و همچنین به تدفین سه شهید گمنام از یادگاران هشت سال دفاع مقدس متبرک شده است.

وی افزود: امروز راه شهدا، خاطره شهدا و هر مراسم و برنامه‌ای که به نام شهدا در دانشگاه برگزار می‌شود یک حرکت بیدارگری توأم بابصیرت است.

نظام‌آبادی ادامه داد: باید همه ما برای تجلیل و تکریم از مقام والای شهدا و احیا و حفظ و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت‌طلبی همت کرد و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و حفظ آثار ارزشمند شهدا را با تأسی از فرهنگ غنی عاشورا به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.

دبیر هیئت امنای استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و مساعدت همکاران دانشگاه،شاهد برگزاری باشکوه اولین کنگره ملی شهدای دانشجوی دانشگاه‌های استان مرکزی در ۲۵ آذرماه درشهرک دانشگاهی امیرکبیر باشیم.

captcha