اجرای برنامه‌های جذاب اعتقادی در فضای مجازی ضروری است
کد خبر: 4212762
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه:

اجرای برنامه‌های جذاب اعتقادی در فضای مجازی ضروری است

حجت‌الاسلام حسین منصوری با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمنان، گفت: با تعریف برنامه‌های قوی و جذاب فرهنگی و اعتقادی می‌توان با هجمه اعتقادی که از سوی دشمنان رقم می‌خورد، ایستاد.

حجت الاسلام حسین منصوری، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرندیه

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه زرندیه، حجت‌الاسلام حسین منصوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه زرندیه، امروز، 9 اردیبهشت در جمع مدیران بسیج حوزه الزهرا(س) و پایگاه مقاومت «یاس نبوی»، ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی - سیاسی و روز معلم، ضرورت توجه به مبانی اعتقادی د جامعه به ویژه بین نوجوانان و جوانان را مورد تأکید قرار داد و افزود: فضای مجازی تیغ دولبه‌ای است که هم می‌توان استفاده درست داشت و هم نادرست.

وی تصریح کرد: فضای مجازی بلای جان عقاید مردم به ویژه نسل جوان شده است و با تعریف برنامه‌های قوی و جذاب فرهنگی و اعتقادی می‌توان با این هجمه اعتقادی که از سوی دشمنان رقم می‌خورد، ایستاد.

منصوری با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و جنگ ترکیبی در سال‌های اخیر، بیان کرد: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای آثار مخربی روی فرهنگ و اعتقادات جامعه گذاشته و باعث شده برخی خانواده‌ها با مشکل مواجه شوند.

وی با تشریح عملکرد رسانه‌ها در جنگ ترکیبی گفت: در فتنه‌های اخیر آنچه باعث شعله‌ور شدن آن شد همین فضای مجازی بود. امروز برخی از رسانه‌های داخلی نیز از آزادی موجود در کشور سوء استفاده کرده و با نحوه پوشش خبری ناامیدی را در جامعه ترویج می‌دهند.

منصوری در پایان با تاکید بر اهمیت امر به معروف‌و‌نهی از منکر، به نقش ورزش در بهبود سلامت روان مردم اشاره کرد و افزود: نهادینه شدن ورزش می‌تواند به افزایش مبانی اعتقادی در جامعه کمک کند. با بهره‌گیری از این روش می‌توان در راستای عمق‌بخشی به مباحث اعتقادی گام برداشت.

انتهای پیام
captcha