امام(ره) اسلام را از پستوها به متن جامعه آورد/ نامه رهبری غافلگیرانه و پیامبرگونه بود
کد خبر: 2798427
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
اسماعیل کوثری:

امام(ره) اسلام را از پستوها به متن جامعه آورد/ نامه رهبری غافلگیرانه و پیامبرگونه بود

گروه سیاسی: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره قرائت امام(ره)از اسلام که منجر به انقلاب اسلامی شد، گفت: رهبر کبیر انقلاب توانستند اسلام را از پستوها و درهای بسته به صحنه اجتماع بیاورند و آنچه پیامبر(ص) و ائمه اطهار به دنبال آن بودند را تحقق بخشید.

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره ویژگی‌های اسلام مولود انقلاب اسلامی و مورد نظر امام(ره) گفت: بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی توانستند اسلام را از پستوها و درهای بسته به صحنه اجتماع و متن جامعه بیاورند و آن چیزی را که پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین به خصوص امیرالمؤمنین علی(ع) مدنظر داشتند و می‌خواستند حکومت اسلامی تشکیل دهند امام خمینی(ره) عملی کردند.

وحشت استکبار و صهیونیسم جهانی از قدرت آگاهی‌بخشی انقلاب اسلامی است

وی افزود: در این مسیر مردم هم استقبال خوبی کردند و در عمل پشت سر امام(ره) قرار گرفتند به گونه‌ای که روز به روز ریشه‌های انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده است و میوه‌های آن الان در حال به بار نشستن است و همین مسئله باعث وحشت استکبار جهانی و صهیونیسم جهانی از قدرت آگاهی‌بخشی انقلاب اسلامی شده‌ است.

کوثری اظهار کرد: به همین دلیل آنها برای خنثی‌سازی آثار انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوانی را علیه این نظام وانقلاب طراحی کردند که با شکست مواجه شد، لذا در چند سال اخیر برای مقابله با اسلام مدل انقلاب اسلامی سیاست اسلام‌هراسی را در پیش گرفته‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: این روزها باید یادی از امام عزیزمان بکنیم، زیرا ایشان با بنیانگذاری نظامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی باعث متزلزل شدن پایه‌های مکاتب مادی شرق و غرب شدند و شاهد بودیم که امام راحل پیش‌بینی فروپاشی مکتب مادی کمونیسم را انجام دادند و دیدیم که از بین رفت و بر طبق پیش‌بینی ایشان لیبرالیسم و کاپیتالیسم نیز در آینده از بین خواهد رفت.

نامه رهبری جای خود را در وجدان پاک جوانان باز کرده است

کوثری درباره نسبت پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی با مشی و رویکرد فرهنگی انقلاب اسلامی و امام(ره) گفت: نامه رهبر انقلاب یک حرکت غافلگیرانه و پیامبرگونه بود؛ چرا که پیامبران الهی و ائمه معصومین همواره جوانان را بیشتر از سایر اقشار مستعد پذیرش حقیقت و هدایت می‌دانستند.

وی تأکید کرد: امروز، نامه رهبری مورد استقبال جوانان اروپایی و آمریکایی قرار گرفته است و می‌توان امیدوار بود که این جوانان در زمانی نه چندان دور در مقابل حاکمان مستکبر خود بایستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: به عبارتی می‌توان گفت این پیام هر روز در حال بازکردن جای خود در قلب‌ها و وجدان‌های پاک است و انعکاس بیشتری می‌یابد و حقیقت‌هایی که رهبر انقلاب در این نامه اشاره کردند به گوش این جوانان رسیده و خواهد رسید وآگاهی‌بخشی و پدیدار شدن واقعیت‌ها، همان مسئله‌ای است که حاکمان اروپایی و آمریکایی از آن وحشت دارند.

captcha