گلبانگ «الله اکبر» در آسمان ایران اسلامی طنین‎انداز شد
کد خبر: 2833816
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

گلبانگ «الله اکبر» در آسمان ایران اسلامی طنین‎انداز شد

گروه سیاسی: در آستانه فرارسیدن یوم‎الله 22 بهمن؛ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نوای «الله اکبر» در آسمان ایران طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در آستانه فرارسیدن سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گلبانگ «الله اکبر» در فضای ایران اسلامی طنین‌انداز شد.
مردم فهیم، قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی به یاد تکبیرهای بهمن 57 غریو «الله اکبر» سر دادند و خاطره شهدا و جان‌برکفان انقلاب اسلامی و امام شهدا را گرامی‌ داشتند.
نوای «الله اکبر» شامگاه 21 بهمن 93 انعکاس تکبیرهایی است که روزها و شب‌های بهمن 57 در کوی و برزن‌های تهران و دیگر شهرها پیچید و پیچید تا مشت محکمی بر پیکره حکومت استبدادی شد و امروز تکبیرهای مرد و زن، بزرگ و کوچک نشان از ایستادگی ملتی دارد که بیمی از تهدیدهای گاه و بیگاه و آشکار و نهان دشمنان ندارد.
«الله اکبر»ی از جنس انقلاب؛ در گذر از تاریخ، میراث پیشینیان صالحی است که با خون خود نوشتند «یا مرگ یا خمینی» و امروز خون غیورمردانی که پشتیبان ولی فقیه خود هستند تا به انقلاب آسیبی نرسد، همان جوش و خروش را دارد.
اینک شامگاه 21 بهمن‌ 93؛ گویی تمام طنین «الله اکبر» سال‌ها مقاومت و ایستادگی و پایداری ملت ایران آسمان را درنوردیده و به رخ جهانیان می‌کشاند.
طنین نوای «الله اکبر» شامگاه 21 بهمن در تهران و جای جای ایران اسلامی اعلام آمادگی ملت ایران برای خلق حماسه‌ای دیگر دارد؛ حماسه‌ای که از صبح فردا، 22 بهمن‌ماه همزمان با سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر ایران رقم خواهد خورد.
همزمان با طنین «الله اکبر» مناطق مختلف تهران، میادین اصلی شهرها و شهرستان‌ها نورباران خواهد شد.
این اولین مراسم ویژه گرامیداشت سی‌وششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و ملت ایران همچون سال‌های گذشته از صبح فردا در راهپمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر حضوری پرشور و شعور خواهند داشت.
راهپیمایی 22 بهمن امسال از ساعت 9 صبح فردا از مسیرها ده‌گانه در تهران به سوی میدان آزادی آغاز شد و مراسم ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز از ساعت 10 با حضور رئیس‌جمهور در میدان آزادی تهران برگزار می‌شود.

جامعه قرآنی کشور نیز همگام با سایر اقشار جامعه در مراسم پرشکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور می‌یابد. کمیته قرآن ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن غرفه‌ای ویژه جامعه قرآنی را در خیابان آزادی، تقاطع نواب مستقر می‌کند.

captcha