آغاز پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع از فردا در زنجان
کد خبر: 3210110
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱

آغاز پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع از فردا در زنجان

گروه اجتماعی: جانشین رییس حج و زیارت استان زنجان، گفت: پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع از روز دوشنبه ۷ اردیبهشت از طریق شعب بانک ملی آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

جعفر محمدلو، جانشین رییس حج و زیارت استان زنجان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، در خصوص زمان پرداخت قسط دوم هزینه سفر حج تمتع، اظهار کرد: پرداخت قسط دوم از روز دوشنبه ۷ اردیبهشت  از طریق شعب بانک ملی آغاز و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این که زائران قسط نخست را بهمن سال گذشته پرداخت کرده اند، گفت: امید می رود زائران متقاضی حج تمتع نسبت به پرداخت قسط دوم نیز در زمان مقرر اقدام کنند.
جانشین رییس حج و زیارت استان زنجان با اشاره به این که اعزام زایران به حج تمتع از شهریور آغاز می شود،عنوان کرد: در طول این مدت 9 کاروان شامل 7 کاروان از زنجان، یک کاروان از ابهر و یک کاروان از خدابنده به سرزمین وحی اعزام می شوند که همه حجاج زنجانی مدینه بعد هستند.
محمدلو از کاهش 5 درصدی قیمت حج تمتع1394 نسبت به سال گذشته خبر داد و یادآور شد:این کاهش علی رغم تورم، افزایش قیمت بلیط هواپیما و افزایش ۹ درصدی قیمت ارز مبادله ای صورت گرفته است.
وی در پایان یادآور شد: قیمت کاروان‌های حج  تمتع متفاوت بوده و عوامل مختلفی در مبالغ پرداختی موثر هستند.

captcha