اعزام کاروان 46 نفری «دیدار یار» از جامعه قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3304397
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

اعزام کاروان 46 نفری «دیدار یار» از جامعه قرآنی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان دیدار یار از سوی ۴۶ نفر از قاریان، حافظان، مربیان، داوران و مسئولان فرهنگی ـ قرآنی اوقاف سطح استان یکم خرداد سال‌جاری خبر داد.

سید رضا منصوری، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد از اعزام کاروان دیدار یار از سوی 46 نفر از قاریان، حافظان، مربیان، داوران و مسئولان فرهنگی ـ قرآنی اوقاف سطح استان یکم خرداد سال‌جاری خبر داد.
وی با اشاره به اصلاحات برگزاری محافل انس با قرآن در سطح استان با حضور قاری بین‌المللی مصری، اظهار کرد: این محافل در مسجد النبی(ص) شهرستان باشت بعد از نماز مغرب و عشاء، زندان مرکزی یاسوج قبل از نماز ظهر و عصر و مسجد صاحب‌الزمان(عج) یاسوج ساعت 16 عصر برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خویش از برگزاری جشن عید مبعث پیامبر(ص) در بقاع و مساجد شاخص سطح استان خبر داد.
همچنین، طهمورث نصرتی، رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا نیز ساخت ستون، سقف و گنبد بقعه امامزاده بی بی زهرا خاتون(س) روستای کره، ساخت گنبد امامزاده باباحاجی(ع) در روستای تمنک، اجرای طرح توسعه و تکمیل و تجهیز زائرسرای امامزاده عسکر(ع) روستای کریک و ساخت مسجد صاحب‌الزمان(عج) روستای ده‌شیخ با اعتباری بالغ بر 30 میلیون تومان را از جمله برنامه‌های اجرایی ـ عمرانی اوقاف این شهرستان برشمرد.
وی از اختصاص بیش از 260 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت بقاع متبرکه و اماکن مذهبی شهرستان دنا خبر داد و سهمیه طرح تربیت حافظان قرآن این شهرستان را 500 نفر دانست و عنوان کرد: تاکنون 149 نفر در این طرح شرکت کردند.
رئیس نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان دنا کمبود نیروی انسانی و اعتبارات فرهنگی را از جمله مشکلات این شهرستان اعلام کرد.

captcha