مهلت ارسال مقالات به کنفرانس توسعه پایدار در علوم تربیتی تمدید شد
کد خبر: 3304764
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

مهلت ارسال مقالات به کنفرانس توسعه پایدار در علوم تربیتی تمدید شد

گروه جامعه: مهلت ارسال مقالات به دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی تا ۵ خردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرکز راهکارهای دستیابی به توسعه پایدار و مرکز مطالعات و تحقیقات اسلامی سروش حکمت مرتضوی با مشارکت دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی کشور دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی را برگزار می‌کند.

ازجمله محورهای این کنفرانس در بخش علوم تربیتی می‌توان به تعلیم و تربیت اسلامی، برنامه‌ریزی آموزشی، آموزش و پرورش ابتدایی، آموزش پیش دبستانی، مدیریت آموزشی، آموزش الکترونیک و اخلاق اسلامی اشاره کرد.

 علوم اجتماعی و فرهنگی مد نظر قرار گرفته است که شامل بخش‌هایی از جمله پژوهش علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مطالعات زنان و خانواده، مردم شناسی، جامعه شناسی و مدیریت و برنامه‌ریزی امور فرهنگی از دیگر بخش‌های این کنفرانس است.

محور‌های ویژه این کنفرانس شامل اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مدیریت جهادی، علوم تربیتی و توسعه پایدار، علوم روانشناسی و توسعه پایدار، علوم اجتماعی و فرهنگی و توسعه پایدار است.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به نشانی اینترنتی  epsconf.ir مراجعه کنند.

captcha