جامعه مداحان حفظ روحیه جهادی و امید را در بین مردم تبیین کنند
کد خبر: 3318446
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

جامعه مداحان حفظ روحیه جهادی و امید را در بین مردم تبیین کنند

گروه سیاسی: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: جامعه مداحان در شرایط کنونی حفظ ارزش‌های الهی، روحیه انقلابی، حفظ روحیه جهادی و امید را در بین مردم تبلیغ و تبیین کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، سوم تیر در جمع اعضای کانون مداحان استان با اشاره به شرایط منطقه، گفت: آمریکا و حامیان غربی این کشور در تلاش هستند به دین اسلام و مذهب تشیع ضربه و آسیب وارد کنند.
وی افزود: جامعه مداحان در شرایط کنونی حفظ ارزش‌های الهی، روحیه انقلابی، حفظ روحیه جهادی و امید را در بین مردم تبلیغ و تبیین کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رهبری، مردم، سپاه و بسیج سه محور قدرت در کشور هستند که تلاش دشمنان هم ایجاد تفرقه و نفاق در بین این حلقه‌ها است، ابراز کرد: انجام کار فرهنگی بهترین راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.
بنا بر این گزارش، همچنین، حجت‌الاسلام سیدجعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز  با بیان اینکه اشعاری که به وسیله مداحان بیان می‌شود باید سبب تقویت مبانی انقلاب و نظام شود، اضافه کرد: مداحی‌ها باید در جهت‌دهی، روشنگری و روشنفکری برای مردم صورت گیرد.
وی یادآور شد: نباید خرافات از زبان مداحان منتشر شود، بلکه مداح باید در جهت بیان معارف الهی گام بردارد.

captcha