برگزاری همایش متولیان مساجد در سرعین
کد خبر: 3350654
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸

برگزاری همایش متولیان مساجد در سرعین

گروه اجتماعی: همایش متولیان مساجد با حضور متولیان و جمع کثیری از مردم و جوانان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی سرعین در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل،حجت‌الاسلام طاهر عزت‌خواه، مسئول نمایندگی کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد سرعین، دیروز یکم شهریورماه در همایش متولیان مساجد،گفت: مسجد مرکز عبادت، بندگی خدا و اجتماع فرهنگی مسلمانان است که متولیان مساجد باید افراد صالح، شایسته و مومن باشند و هم برنامه‌هایی که در مساجد اجراء می‌شوند باید سازنده، رشد دهنده و آموزنده باشد.
وی افزود: نمازگزاران رکن اصلی مسجد هستند باید حضور حداکثری نمازگزاران و مومنان بویژه نسل جوان در مسجد به عمران و آبادانی معنوی مسجد همت بگمارند.
حجت‌الاسلام عزت‌خواه با بیان اینکه مسجد نقش مهمی در حیات دینی دارد، خاطر نشان کرد: بانیان مسجد سازندگان مساجدند. در قرآن‌کریم درباره ویژگی کسانی که به آبادانی مساجد همت می‌ورزند چنین می‌فرماید: « انما یعمر مساجد الله من آمن بالله و الیوم الاخر... » جزء این نیست که مساجد خدا را آن کس آباد می‌کند که به خدا و روز واپسین ایمان داشته باشد و نماز بگذارد و زکات بپردازد و جزء از خدا نترسد امید است که اینان از رهیافتگان باشند.
در پایان این برنامه از متولیان مساجد با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

captcha