انقلاب اسلامی باعث شکوفایی مدارس علمیه شد
کد خبر: 3361108
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
مدیر حوزه علمیه امام حسین(‌ع) شهرضا:

انقلاب اسلامی باعث شکوفایی مدارس علمیه شد

گروه اندیشه: مدیر حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرضا گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز رشد، توسعه و شکوفایی تعلیم و تربیت دینی در مدارس علمیه کشور شد .

حجت الاسلام عبدالحسین نباتی، مدیر حوزه علمیه امام حسین(ع) شهرضا، در حاشیه آئین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه مدینة العلم شهرضا در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: امام خمینی(ره) با انقلاب جهانی خود مجد و عظمت شیعه را در جهان احیا و زمینه های توسعه تعالیم اسلامی را فراهم کردند.
وی افزود: با توجه به جایگاه مهم و تأثیر گذارعلما و طلاب در جامعه، غفلت طلاب حوزه های علمیه از فضیلت های اخلاقی،  روند رشد و تعالی شخصیت آن ها را با مشکل مواجه می کند.
مدیر حوزه علمیه امام حسین (ع) شهرضا با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) سلوک معنوی و ارزش های غیر مادی در رابطه با روح خداپرستی را ملاک برتری انسان ها می دانند، بیان کرد: طلاب حوزه علمیه باید همواره بر تزکیه و تعلیم به طور همزمان کوشا باشند.
حجت الاسلام نباتی با بیان اینکه حضور مأموران ضد دینی رژیم شاه، هرگونه تبلیغ و ترویج تعالیم دینی را با مشکل مواجه می کرد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز رشد، توسعه و شکوفایی تعلیم و تربیت دینی در مدارس علمیه کشور شد .

captcha