سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در شهرضا آغاز شد
کد خبر: 3385814
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
با حضور قاریان و حافظان قرآن؛

سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی در شهرضا آغاز شد

گروه فعالیت های قرآنی: سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه در آستان امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام رضا ابراهیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا، ظهر امروز پنجشنبه 23 مهر ماه، در آیین افتتاحیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با تغییر رویکرد در سال جاری در رده بزرگسالان با محوریت اداره اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به افزایش شمار شرکت کنندگان در این مسابقات، افزود: شمار قاریان و حافظان شرکت کننده در سی و هشتمین مسابقات قرآنی، در مقایسه با سال قبل بیش از 100 درصد افزایش داشته است.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی، در سه محل آستانه امامزاده شاهرضا(ع)، گروه 22 توپخانه ارتش و زندان شهرضا برگزار می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین رویکردهای اداره اوقاف و امور خیریه در برگزاری مسابقات قرآنی امسال، تخصصی برگزار کردن آن است و در همین راستا، دبیری این دور از مسابقات به آقای «حمیدرضا رستمی»، از حافظان کل قرآن کریم واگذار شده است.
وی گفت: نتایج سی هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره اوقاف و امور خیریه شهرضا، هفته آینده اعلام و برگزیدگان به مرحله استانی معرفی می شوند.

captcha