امر به‌معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح امور جامعه را فراهم می‌کند
کد خبر: 3391006
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

امر به‌معروف و نهی از منکر زمینه اصلاح امور جامعه را فراهم می‌کند

گروه سیاسی: نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: ادای فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر بر همه لازم است، ادای این فریضه زمینه اصلاح امور جامعه را فراهم می‌کند و سبب رشد و تعالی انسان‌ها می‌شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام محسن طالبپور، نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف، شب گذشته، 28 مهرماه در همایش بزرگ امر به‌معروف و نهی از منکر و یادواره شهدای اصناف شهرستان شهرضا، با اشاره به برخی آیات و روایات در خصوص فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: جهاد فی سبیل‌الله یکی از واجبات دینی است، اما به تصریح پیامبر(ص) اجر آن در برای این فریضه، همانند قطره در برابر دریاست.
وی در ادامه ادای فریضه امر به‌معروف و نهی از منکر را مستلزم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و اقشار مردم دانست و تصریح کرد: ترویج برخی منکرات نظیر بدحجابی یا استفاده‌های غیر اخلاقی از شبکه‌های اجتماعی به دلیل بی‌تفاوتی دیگران بوده است، اگر هر یک از ما با احساس مسؤلیت به منحرفان تذکر می‌دادیم، بسیاری از این موارد بروز نمی‌کرد.
نماینده ولی فقیه در لشکر 8 نجف اشرف در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر استمرار کمک‌های ایران به محور مقاومت اسلامی در منطقه تأکید کرد: هدف اصلی گروهک‌های تروریستی، کشور ایران و نظام اسلامی است، اما تاکنون موفق نشده‌اند.
طالبپور با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای انجام و توفق نامه‌ای بین ایران و گروه 5+1 به امضا رسید، گفت: دشمنان ما تحت هیچ شرایطی دست از مخالفت با ما و تلاش برای ضربه زدن به مردم و نظام اسلامی برنمی‌دارند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام ممکن است در مواضعی موقتاً عقب‌نشینی کنند، اما قطعاً در آینده فشارهای دیگری را بر ما تحمیل می‌کنند و در این شرایط به فرموده رهبر معظم انقلاب، باید اقتصاد داخلی را تقویت کنیم تا تحریم‌ها بر بخش‌های اقتصادی بی‌اثر شود.

captcha