کرسی تلاوت قرآن کریم گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا برگزار شد
کد خبر: 3409266
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰
با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم؛

کرسی تلاوت قرآن کریم گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی:کرسی تلاوت قرآن کریم گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، با حضور قاریان و حافظان قرآن در آستان امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، نماینده ولی فقیه در گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا، شب گذشته در کرسی تلاوت قرآن کریم، اظهارکرد: سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان قرآن از استان های فارس، کرمان و اصفهان به میزبانی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا برگزار شده است.
وی در ادامه افزود: در این مسابقات که از روز سه شنبه آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، مجموعاً 17 یگان از این سه استان حضور دارند.
مسئول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: از مجموع 140 نفر شرکت کننده در این مسابقات، 45 نفر شامل 29 نفر از پرسنل کادر و 16 نفر از پرسنل پایور حائز مقام های اول تا سوم شدند.
حجت الاسلام عالمی گفت: در سی و پنجمین مسابقات قرآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در 11 رشته برگزار شد، 2 نفر از گروه 22 توپخانه ارتش در رشته های مفاهیم و اذان حائز رتبه اول و یک نفر در رشته قرائت حائز رتبه سوم شدند.

captcha