سالانه 700 محفل انس با قرآن در پادگان های ارتش برگزار می شود
کد خبر: 3416484
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶

سالانه 700 محفل انس با قرآن در پادگان های ارتش برگزار می شود

گروه فعالیت های قرآنی: مسؤل عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا از برگزاری 700 محفل انس با قرآن کریم در سطح پادگان های ارتش در طول سال خبر داد .

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از شهرضا، حجت الاسلام علی عالمی، مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا امروز جمعه، هشتم آبان ماه  در مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به میزبانی گروه 22 توپخانه این نیرو در شهرضا برگزار شد، اظهارکرد: در مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات که با حضور 9 هزار نفر از پرسنل کادر و وظیفه نزاجا برگزار شد، 950 نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله منطقه ای راه یافتند.
وی افزود: در مرحله منطقه ای و در رقابت بین حافظان، قاریان و قرآن پژوهان نزاجا که با حضور 140 نفر از استان های کرمان، فارس و اصفهان و در گروه 22 توپخانه شهرضا برگزار شد، 45 نفر به عنوان نفرات برتر به مرحله بعد راه یافتند.
مسؤول عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: مرحله کشوری سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی نزاجا، 30 آبان ماه سال جاری برگزار می شود.
مسؤل عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا از برگزاری 700 محفل انس با قرآن کریم در سطح پادگان های ارتش در طول سال خبر داد و گفت: در طول سال و در روزهای سه شنبه و در ایام ماه مبارک رمضان، محافل انس با قرآن کریم در سطح پادگان های ارتش برگزار می شود.

captcha