سیاست خارجی کشور برگرفته از اسلام و آرمان‌های انقلاب است
کد خبر: 3444019
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲
رنجبرماهانی:

سیاست خارجی کشور برگرفته از اسلام و آرمان‌های انقلاب است

گروه سیاسی: امام‌جمعه ریگان به سخنان مقام معظم رهبری در جمع سفرا و کارداران امور خارجه اشاره و بیان کرد: ایشان سیاست خارجی کشور را سیاست خارجی نظام در قانون اساسی خواندند که این سیاست خارجی برگرفته از اسلام و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام‌جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه ریگان گفت: ما نباید نسبت به امر به‌معروف و نهی از منکر بی‌توجه باشیم و از خانواده‌های خود آغاز کنیم و سپس در جامعه این امر را رواج دهیم.
وی به روز کیفیت اشاره و عنوان کرد: ما امروز تولیدات زیادی در کشور داریم که اگر کیفیت را در بخش‌های کشاورزی، صنعت، پتروشیمی و... بالا ببریم، می‌توانیم به اقتصاد مقاومتی کمک کنیم.
رنجبرماهانی اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا سطح محصولات داخلی خود را بالا ببریم که این امر موجب توجه به محصولات داخلی و شرط نخست تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: حمایت از تولیدات داخلی در اقتصاد مقاومتی اثری مثبت دارد به طوری‌که اگر کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود، مورد مصرف قرار بگیرد رونق اقتصادی را به همراه دارد.
امام‌جمعه ریگان به بحث بومی‌سازی اشاره و اظهار کرد: مسئولان شهرستان نسبت به امر بومی‌سازی در این شهرستان اهتمام جدی داشته و در جذب منابع انسانی از نیروهای بومی استفاده شود.
رنجبرماهانی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع  وزیر امور خارجه و سفرا و کارداران امور خارجه اشاره و بیان کرد: ایشان سیاست خارجی کشور را سیاست خارجی نظام در قانون اساسی خواندند که این سیاست خارجی برگرفته از اسلام و اهداف و آرمان‌های انقلاب است.
امام‌جمعه ریگان گفت: مقام معظم رهبری در ارتباط با مسئله فلسطین فرمودند، هر دولتی که از دل آرای ملت فلسطین بیرون بیاید آن دولت تکلیف سرنوشت فلسطین و سرزمین‌های اشغالی را مشخص می‌کند گرچه موجب فروپاشی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی باشد.
وی با اشاره به مشکل روستای تاج‌آباد ریگان اظهار کرد: این روستا با مشکل آب آشامیدنی مواجه بود که با همت مسئولان، کار لوله‌گذاری و کانال‌کشی در این روستا انجام شده است اما مردم این روستای محروم در زمان خرید امتیاز آب با مشکل مواجه شده‌اند و عده‌ای این زمین‌های روستا را وقفی اعلام کردند که باید سند معتبر ارائه کنند.
رنجبرماهانی بیان کرد: مردم این روستا نباید به دلیل وقف بودن تشنه بمانند و باید هرچه سریع‌تر مسئولان مشکل اهالی این روستا را برطرف کنند.

captcha