۲۳۰ نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد شرکت می‌کنند
کد خبر: 3446482
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
در شهرضا؛

۲۳۰ نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت ارشاد شرکت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا گفت: ۲۳۰ نفر در چهاردهمین دوره مسابقات قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان محمدعلی جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا عصر روز گذشته، 18 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.
وی افزود: در این دوره از مسابقات که از ساعت 8:30 روز جمعه، 22 آبان‌ماه جاری در محل دانشکده فنی خوارزمی پسران برگزار می‌شود، 195 نفر در رشته حفظ و 35 نفر در رشته مفاهیم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا بیان کرد: حافظان و قاریان شهرستان شهرضا در دهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان که با حضور بیش از 250 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان برگزار شد، عناوین برتر را از آن خود کردند.
جعفری تصریح کرد: پس از برگزاری مرحله شهرستانی این مسابقات قرآنی، 20 نفر از شرکت کنندگان به مرحله استانی راه یافته که در رشته حفظ کل «وحید سلیمی» رتبه دوم، در رشته حفظ 20 جزء «کاظم وکیلی» و «نرجس شریفانی » به ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم و در رشته ترتیل «محمد رهایی» رتبه چهارم را از آن خود کردند که وحید سلیمی و کاظم وکیلی نیز به مرحله کشوری راه یافتند.

captcha