افزایش ۱۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در گناباد
کد خبر: 3447664
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

افزایش ۱۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در گناباد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد از افزایش ۱۵۰درصدی شرکت‌کنندگان آزمون سراسری قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

علی قنبری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، از برگزاری چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در این شهرستان خبر داد.

قنبری بیان کرد: چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت، همزمان با سراسر کشور با شرکت 265 نفر در شهرستان گناباد برگزار شد که این تعداد نسبت به سال گذشته که تنها 106 حضور داشتند، بیش از 150 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه گناباد جزو شهرهای دارای بیشترین تعداد شرکت‌کننده در این آزمون بود، ابراز کرد: این آزمون در رشته‌های حفظ یک جزء(جزء 30)، سه جزء، پنج جزء، 10 جزء و 15 جزء نخست، حفظ کل قرآن، حفظ سوره یاسین، مفاهیم تکمیلی، مفاهیم مقدماتی، تدبر در قرآن و نهج‌البلاغه و در دو مقطع سنی زیر 12 سال و بالای 12 سال برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد یادآور شد: متسابقان چهاردهمین آزمون سراسری قرآن و عترت گناباد 22 آبان‌ماه در دبیرستان شاهد امام خمینی(ره) این شهر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

captcha