نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد
کد خبر: 3475130
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی؛

نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار ابلاغ شد

گروه اقتصاد: محمد فطانت، طی پیامی نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار را در راستای اجرایی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، در متن این ابلاغیه آمده است: سازمان بورس و اوراق بهادار در راستای اجرایی کردن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری و همچنین اولویت‌های راهبردی هفت‌گانه ابلاغی از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی، خود را موظف و مکلف به تحقق اهداف و سیاست‌های ابلاغی می‌داند.

لذا در اولین گام و پس از انجام مطالعات گسترده در زمینه اقتصاد مقاومتی و تبیین دقیق مفاهیم و ابعاد آن، نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه بازار سرمایه مشتمل بر اهداف استراتژیک 60 گانه و چارچوب‌های مورد نیاز برای تحقق اقتصاد مقاومتی ترسیم شده و به تصویب اعضای محترم هیئت‌مدیره رسید.

با اتکال به عنایت خداوند منان، بدینوسیله نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار به شما همکار ارجمند ابلاغ می‌شود. امید آن دارد تا در راستای ایجاد هم‌افزایی و همسویی هر چه بیشتر در سازمان، ضمن همسو کردن اهداف فردی خویش با اهداف سازمانی مصوب، نهایت تلاش و پشتکار خویش را در ادامه مسیر به کار بندید.

در این خصوص و به منظور اجرائی کردن اهداف استراتژیک نقشه استراتژی، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس موظف به پیاده‌سازی و پایش نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت‌های ارکان است. لذا ضروریست این شرکت با همکاری سازمان و تمامی ارکان، سنجه‌های استراتژیک متناسب با هر هدف استراتژیک را تعریف کرده، مقادیر اهداف کمی مرتبط با هر سنجه، تعیین شده و برنامه‌ها و اقدامات ابتکاری جهت تحقق اهداف تعریف و عملیاتی شود.
 
شایان ذکر است که در فازهای بعدی می‌بایست کارت امتیازی متوازن لایه‌های میانی سازمان و کارت اهداف فردی مبتنی بر  BSC، به منظور ایجاد یک سیستم مدیریت عملکرد اثربخش مبتنی بر استراتژی‌ها، طراحی و پیاده سازی شود
captcha