آرامگاه ابدي فرج الله سلحشور كجاست؟
کد خبر: 3478663
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸

آرامگاه ابدي فرج الله سلحشور كجاست؟

كانون خبرنگاران نبا: تشييع پيكر فرج الله سلحشور فردا در منطقه 5 تهران و در محله باغ فيض در جوار امازادگان حميده خاتون و جعفر انجام مي‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، تشييع پيكر فرج الله سلحشور فردا در منطقه 5 تهران و در محله باغ فيض در جوار امازادگان حميده خاتون و جعفر انجام مي‌شود، شايد محل به خاك سپاري اين كارگردان كشور باعث شود تا ذهن‌هاي كنجكاو بخواهند درباره اين محله قديمي بيشتر بدانند، به همين منظور توضيحاتي را درباره مكان و جايگاه باغ فيض در منطقه ارائه مي‌كنيم.

                       شهداي باغ‌فيض بر سر مزار شهيد و هم رزمشان

محله باغ‌فيض محله‌اي با بافت سنتي و ارتباط‌هاي فاميلي درختي است، تقريبا تمام اهالي بومي اين منطقه نسبت خويشاوندي با هم دارند، و همين موضوع باعث شده تا اكثر هم محلي‌ها شناخت خوبي از هم داشته باشند، باغ‌فيض محله‌اي مذهبي و داراي افراد انقلابي و ولايي است، مسجد جامع باغ‌فيض و پايگاه بسيج شهيد علي ناطق نوري بسيار فعال است، و در ايام غم و شادي اهل بيت برنامه‌هاي مفصلي را تدارك مي‌بيند كه اين برنامه‌ها با خواسته اهالي اين محل هم سو و هم جهت است.


       هر 7 نفر افراد داخل اين عكس به مقام والاي شهادت نائل شدند

اهالي باغ‌فيض از اينكه يك نيروي انقلابي كه در خط امام و انقلاب زحمات زيادي كشيده و اكنون ساكن ابدي امامزاده اين محل مي‌شود رضايت كامل قلبي دارند، جالب است بدانيد برادر حجت الاسلام ناطق نوري در محله باغ‌فيض و با آموزش جوانان انقلابي باغ‌فيض به مبارزه با رژيم منحوس شاهنشاهي مي‌پرداخته و شهداي بسياري هم از اين محله تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي شده است.

نفر قبل از آقاي سلحشور كه در امامزادگان باغ‌فيض آرام گرفت مادر دو شهيد والا مقام اين محله به نام‌هاي محمد و امير ابراهيم است.

يكي از فعاليت‌هاي پايگاه بسيج شهيد علي ناطق نوري كه مسئوليت آن به عهده آقاي عباس ذكايي و مهرداد خان بابايي است، ديدار از خانواده‌هاي شهداي باغ‌فيض است كه به صورت مستمر است.



باغ‌فيض همچنين داراي آزادگان دفاع مقدس هم هست و در مراسمات مذهبي از اين افراد تقدير به عمل مي‌آيد، فرج الله سلحشور همسايه شهداي محله باغ‌فيض مي‌شود كه اكثرا درجوار امامزاده‌گان حميده خاتون و جعفر هستند، مردم محله باغ‌فيض ارادت خاصي به خانواده شهدا و نيروهاي انقلابي پيرو خط امام دارند و پيش بيني مي‌شود فردا استقبال با شكوهي از اين ميهمان و محب اهل بيت داشته باشند.

محمدعلي نادعلي

captcha