لزوم استفاده از مبانی دینی و فرهنگی در اجرای طرح‌های مطالعاتی شهری
کد خبر: 3482502
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

لزوم استفاده از مبانی دینی و فرهنگی در اجرای طرح‌های مطالعاتی شهری

گروه اجتماعی: شهردار شهرضا با تأکید بر لزوم استفاده از مبانی دینی و فرهنگی در اجرای طرح‌های مطالعاتی شهری، ادامه داد: فرهنگ غنی اسلامی و اعتقادات اصیل مردم شهرضا، ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه‌ای را در این زمینه در اختیار ما قرار داده که از آن استفاده می‌کینم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، رحیم جافری، شهردار شهرضا، در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، اظهارکرد: شهرضا به واسطه برخورداری از سابقه غنی و دیرینه فرهنگی، از جایگاه ممتازی در منطقه و کشور برخوردار است،  بنابراین برای بهره برداری از این ظرفیت‌ها، ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی، مهم‌ترین رویکرد شهرداری در سال آینده خواهد بود.
وی افزود: فرهنگ، یکی از زیربنایی‌ترین مقولات در حوزه مدیریت شهری بوده و از این نظر از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است.
وی تصریح کرد: در راستای سازماندهی وضعیت فرهنگی شهر و کمک به نهاد‌های مسئول در این زمینه و همچنین تحقق رسالت شهرداری، انتصاب معاونت فرهنگی شهرداری را به عنوان نخستین انتصاب دوران اجرایی خود، در دستور کار قرار دادم.
شهردار شهرضا، با تأکید بر لزوم استفاده از مبانی دینی و فرهنگی در اجرای طرح‌های مطالعاتی شهری، ادامه داد: فرهنگ غنی اسلامی و اعتقادات اصیل مردم شهرضا، ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه‌ای را در این زمینه در اختیار ما قرار داده که از آن استفاده می‌کینم.
جافری همچنین با تأکید بر نقش و اهمیت مشاوره‌ی افراد نخبه در حوزه مدیریت شهری، گفت: در شهرضا به واسطه برخورداری از علما، فرهیختگان و اساتید مطرح ملی و استانی، امکان مناسبی برای استفاده از نظرات مشاوران وجود دارد.
captcha