وجود 300 حافظ قرآن در گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا
کد خبر: 3488481
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷

وجود 300 حافظ قرآن در گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا

گروه اجتماعی: رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: در بین تمامی پرسنل کادر و وظیفه این مرکز نظامی، حدود 300 نفر احافظ کل و جزء قرآن وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان،حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا در نشست خبری به مناسب فرا رسیدن سالروز گرامیداشت ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: حدود 240 نفر از سربازان وظیفه این مرکز نظامی حافظ جزء 30 قرآن کریم هستند و در بین تمامی پرسنل کادر و وظیفه این مرکز نظامی نیز، حدود 300 نفر از حافظان کل و جزء قرآن وجود دارند.
وی اضافه کرد: سربازان عناصر مهمی در تمامی ارکان ارتش هستند، بنابراین در این مرکز نظامی تلاش شده است در کنار تمامی فعالیت‌های اموزش نظامی، برنامه‌های فرهنگی مناسبی برای این افراد اجرا شود.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا تصریح کرد: برای تشویق سربازان وظیفه به حفظ قرآن کریم، هر یک از این افراد که موفق به حفظ جزء قرآن کریم شوند، 30 روز مرخصی تشویقی از طرف فرماندهی گروه 22 توپخانه دریافت می‌کنند.
عالمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، و برای افزایش معنویت و ترویج احکام دینی در بین پرسنل کادر و پایور ارتش ایجاد شد.
وی اضافه کرد: برنامه‌هایی همچون غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی‌های روحانیت و فرماندهان در منازل سازمانی، تجلیل از خانواده‌های ایثارگران ارتش، در طول سال از طرف عقیدتی سیاسی این مرکز نظامی برگزار می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش در شهرضا گفت: با توجه به نقش مؤثر خانواده‌ها در موفقیت نیروهای ارتشی، در طول سال برنامه‌هایی در راستای بصیرت افزایی و ایجاد نشاط اسلامی در بین این خانواده‌ها و ویژه گروه‌های مختلف سنی برگزار می‌شود.

captcha