اختصاص 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مؤسسات لرستان
کد خبر: 3491379
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
حجت‌الاسلام امیدیان خبر داد:

اختصاص 50 میلیون تومان وام قرض الحسنه به مؤسسات لرستان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان از اختصاص کمک هزینه 50 میلیون تومانی وام قرض‌الحسنه به 13 مؤسسات سطح استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی امیدیان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: 13 مؤسسه و تشکل قرآنی از سطح استان برای دریافت کمک هزینه وام قرض‌الحسنه سه و چهار میلیون تومانی معرفی شدند.
وی با اشاره به اسامی این مؤسسات، اظهار کرد: از این تعداد 11 مؤسسه مبلغ 40 میلیون ریال با نام‌های منتظران ظهور، محدثه‌الحسنی، حلیةالقرآن بیران‌شهر، حامیان مکتب امام صادق(ع)، حافظان یاس نبی، حضرت  مهدی(عج) خرم‌آباد و مؤسسسه بیت‌الاحزان درود، علی‌بن‌موسی الرضا(ع) و شمس‌الضحی غدیر دلفان و حضرت رقیه(س) معمولان و آل‌یاسین فیروزآباد دریافت می‌کنند.
امیدیان با اشاره به اینکه مسئولان این مؤسسات باید برای تکمیل مدارک به شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان مراجعه کنند، تصریح کرد: همچنین دو مؤسسه با نام‌های فلق و نورالعین ازنا برای دریافت وام 30 میلیون ریالی معرفی شدند.
مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی لرستان بیان کرد: در سال 92 نیز 19 مؤسسه برای دریافت در مجموع 70 میلیون تومان معرفی شدند که این 13 مؤسسه از دیگر تشکل‌های قرآنی سطح استان هستند که برای امسال در نظر گرفته شده‌اند.
captcha