الگوسازی از مدافعان حرم برای نسل امروز
کد خبر: 3528278
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
سردار فضلی عنوان کرد:

الگوسازی از مدافعان حرم برای نسل امروز

گروه جهاد و حماسه: جانشین سازمان بسیج مستضعفین، نسل جدید فرزندان انقلاب و مدافعان حرم را ستودنی دانست و بیان کرد: فرهنگ این گروه از جوانان باید به نسل امروز معرفی و منتقل شود.

سردار علی فضلی، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در رابطه با نسل جوان و شهدای مدافع حرم بیان کرد: این شهدا الگوهای امروز جامعه اسلامی ما هستند. این افراد الگوهای دوران نزدیک به انقلاب و دفاع مقدس نیستند، بلکه از الگوهای سال‌های اخیر به شمار می‌آیند و نسل جدید رزمندگان اسلام کسانی هستند که در معامله با خداوند هرگز سر سوزنی تردید نکرده‌اند و امروز در مواجهه با مستکبرین و تمام کسانی که ظلم و اراده خود را به کشورهای مظلوم و اسلامی تحمیل می‌کنند، به پا خاسته‌اند.
وی ادامه داد: این مردم شریف جمهوری اسلامی ایران هستند که به الگوی مقاومت در جهان تبدیل شده‌اند و همچنین دانشجویان و جوانان امروز که در بین شهدای مدافع حرم حضور دارند نیز از الگوهای مقاومت در برابر ظلم هستند. این نسل ستودنی است و باید فرهنگ این افراد به نسل‌ جوان کشورمان منتقل شود.
سردار فضلی تصریح کرد: فرهنگ جوانان و مدافعان حرم امروز در نقاط مختلف جهان مانند سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و ... به‌ عنوان الگو قرار داده شده و مردم این کشورها از این الگوبرداری جواب گرفته‌اند و این الگو، اطاعت محض از ولی‌فقیه و نائب حضرت امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب است.
وی درمورد عمل به قرآن در رفتار جوانان و مدافعان حرم گفت: این جوانان که برای دفاع از حرم مطهر معصومین(ع) می‌روند، آرمان‌خواه هستند و آن‌ها در رفتارشان عمل به قرآن و احکام الهی را سرلوحه کار قرار داده‌اند، لذا عمل به تکلیف اسلامی و الهی در سنگر مبارزه با داعش در رفتارشان مشهود است.
سردار فضلی در پایان درباره شهادت اظهار کرد: شهادت اتفاقی نیست و باید شرایطی داشته باشد. اگر انسان‌ها در راستای رسیدن به شهادت گام بردارند و آمادگی پیدا کنند، شهادت روزی آن‌ها خواهد شد. ما به حال شهدا غبطه می‌خوریم و امیدواریم که مجاهدت در عرصه علم و دانش، پژوهش، سیاست، فرهنگ، اقتصاد و دفاع از آرمان‌ها همراه با موفقیت و پیروزی باشد.
captcha