مردم آبادان به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند
کد خبر: 3532836
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲

مردم آبادان به دیدار خانواده‌های شهدا می‌روند

گروه اجتماعی: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه «دیدار یار» در شهرستان آبادان به‌منظور دیدار با خانواده‌های شهدا در حال برگزاری است.

احمد یلالی، مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس طرحی به نام «دیدار یار» از هفته گذشته 31 شهریورماه با موضوع دیدار با خانواده‌ها شهدا در این شهرستان آغاز شد.

وی گفت: این طرح برای دومین بار با استفاده از ظرفیت مردمی آغاز شد که طی آن 100 دیدار با خانواده‌‌های شهدا ور مناطق مختلف شهرستان آبادان انجام می‌شود.

یلالی با بیان اینکه این برنامه سوم خرداد امسال نیز به مناسبت فتح خرمشهر در آبادان انجام شد، افزود: به منظور انجام این دیدارهاگ، اطلاعیه‌ای منتشر شد که براساس آن مساجد، ادارات، خانواده‌ها و مراکز فرهنگی می‌توانند با تشکیل گروهی و تهیه هدیه‌ای کوچک به دیدار خانواده شهدای محله و منطقه خود بروند.

مدیر کانون تخصصی ایثار و شهادت آبادان با اشاره به دیگر برنامه‌های این کانون گفت: علاوه بر این برنامه دیدار هفتگی با والدین شهداء در روزهای چهارشنبه در حال انجام است. مصاحبه با والدین شهداء نیز توسط تعدادی از اعضای کانون به 100 مصاحبه رسید. مرحله دوم این مصاحبه‌‌ها بزودی شروع می‌شود.

وی همچنین از اعزام راوی همزمان با آغاز فصل تحصیلی جدید به مدارس شهرستان آبادان خبر داد.

یلالی همکاری با گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه در جهت معرفی سوژه‌های ناب دفاع مقدس و پخش آن با نام «طلوع حماسه» و همچنین صدا و سیمای آبادان با نام «شب فیروزه‌ای» از دیگر فعالیت‌های این کانون به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۶
0
0
دیدار از خانواده شهدا از برنامه‌های خوب ارزشمند است
captcha