ثبت نام بیش از 11 هزار نفر از استان اصفهان در آزمون سراسری قرآن و عترت
کد خبر: 3539133
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

ثبت نام بیش از 11 هزار نفر از استان اصفهان در آزمون سراسری قرآن و عترت

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: بیش از 11 هزار نفر از استان اصفهان در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان با اشاره به آمار ثبت نام پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از استان اصفهان، اظهار کرد: بیش از 11 هزار نفر از استان اصفهان در این آزمون ثبت نام کرده‌ و شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل و نجف آباد بیشترین آمار ثبت نامی را داشته‌اند، البته ثبت نام تا ساعت 22 روز جمعه 30 مهر تمدید شده است.
وی افزود: ثبت نام الکترونیکی ویژه کارکنان دولت از ظهر 28 مهر تا صبح شنبه 1 آبان متوقف شده و مجددا از صبح شنبه اول آبان از سر گرفته می‌شود و تا 8 آبان‌ ادامه خواهد داشت، خرید سریال ثبت نام نیز الزامی است.  
یعقوبی بیان کرد: تاکنون بیش از 4 هزار نفر از کارکنان دولت از استان اصفهان برای شرکت در ازمون به سوی فهم قرآن، ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، 2 هزار نفر از اداره کل آموزش و پرورش استان هستند و از حیث آمار ثبت نام کارکنان دولت، استان اصفهان پس از استان البرز رتبه دوم را کسب کرده است.
معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: آزمون ویژه کارکنان دولت هم زمان در سراسر کشور در تاریخ 19 آبان از ساعت 8 صبح تا 18 بعد ظهر به صورت الکترونیکی و آزمون سراسری قرآن و عترت به صورت حضوری در روز پنج شنبه 20 آبان در دانشکده ادبیات دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.
captcha