برگزاری سومین جشنواره جلوه‌های معلمی در بویراحمد
کد خبر: 3541778
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

برگزاری سومین جشنواره جلوه‌های معلمی در بویراحمد

گروه فرهنگی: رئیس آموزش و پرورش بویراحمد از برگزاری سومین جشنواره جلوه‌های معلمی با هدف معرفی برترین‌ها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی‌اکبر هاشمی، رئیس آموزش و پرورش بویراحمد روز گذشته، هشتم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه برنامه‌هایی که به ارتقای آموزش در سطح مدارس شهرستان بویراحمد کمک می‌کند، حمایت می‌کنیم.
وی افزود: حمایت از برنامه‌ها و پژوهش‌ها در راستای کیفی‌سازی امر تعلیم و تربیت در مرکز استان انجام می‌شود، ضمن اینکه برگزاری جشنواره‌ها، سمینارها و برنامه‌های علمی، فرهنگی، هنری و ادبی و ورزشی یکی از برنامه‌های آموزش و پرورش است.
رئیس آموزش و پرورش بویراحمد یادآور شد: سومین جشنواره جلوه‌های معلمی با هدف معرفی برترین‌ها در شهرستان بویراحمد با هدف معرفی جلوه‌های والای معلمی و تجلیل و تکریم از جاودانه‌های تعلیم و تربیت، شناسایی و معرفی معلمان فداکار و ایثارگر و معرفی زیبایی‌های حرفه معلمی برگزار می‌شود.
هاشمی اضافه کرد: مجاهدت در جهت نقش اثرگذار، از خود گذشتگی، نجات جان و حفظ سلامت دانش‌آموزان، فعالیت‌های خیرخواهانه، جلوگیری از زیان‌های معنوی به دانش‌آموزان از شاخص‌های انتخاب برترین‌های جلوه‌های معلمی است.
وی بیان کرد: تمامی فرهنگیان اعم از آموزشی و اداری، رسمی، پیمانی، آزمایشی و آموزشیاران شاغل در مدارس دولتی و غیر دولتی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ابراز کرد: این جشنواره تنها در مرحله کشوری و همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و تجلیل از برگزیدگان استان‌ها برگزار می‌شود، ضمن اینکه واجدین شرایط تا 18 آبان‌ماه به روابط عمومی این شهرستان مراجعه کنند.
captcha