جلسه کمیته ادیان توحیدی در اصفهان برگزار شد
کد خبر: 3563893
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

جلسه کمیته ادیان توحیدی در اصفهان برگزار شد

گروه فرهنگی: جلسه کمیته ادیان توحیدی ستاد دهه فجر استان اصفهان با حضور اعضا در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به‌ نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب رضا ارزانی امروز سه‌شنبه در جلسه کمیته ادیان توحیدی ستاد دهه فجر استان اصفهان با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوع ادیان توحیدی گفت: کمیته ادیان ستاد دهه فجر به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واگذار شده و برای برگزاری باشکوه این ایام لازم است برنامه ریزی صحیح انجام شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید به اهمیت برگزاری برنامه مشترک با ادیان توحیدی که نماد وحدت ملی باشد، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته همزمان با ایام الله دهه فجر بحث برگزاری همایش بین المللی ادیان توحیدی را پیگیری نمودیم و امسال نیز پیشنهاد اجرای برنامه‌های مختلفی را داریم که لازم است در این زمینه پس از تبادل نظر، جمع بندی نهایی انجام شود.
نمایندگان هریک از ادیان توحیدی حاضر در این جلسه نیز ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در حوزه برگزاری برنامه‌ای به مناسبت دهه فجر پرداختند و در انتها نیز مقرر شد در یکی از روزهای ایام الله دهه فجر برنامه‌ای با حضور ادیان برگزار شود.
گفتنی است جلسه کمیته ادیان توحیدی ستاد دهه فجر استان اصفهان با حضور نماینده زرتشتیان، کیلمیان و ارامنه ٢٨ دی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.
captcha