تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مفلحون در امامزاده زینب(س) اصفهان
کد خبر: 3571233
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مفلحون در امامزاده زینب(س) اصفهان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر اجرایی امامزاده زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان گفت: مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی مفلحون به‌همت دفتر امور روستایی استانداری اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، بهزاد صبری اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قرآنی مفلحون که با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ و معارف قرآن و تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در توسعه فعالیت‌های قرآنی و همچنین شناسایی و تشویق فعالان قرآنی مناطق محروم و روستائیان، توسط دفتر امور روستایی استانداری اصفهان برگزار شد، خواهران و برادران رده‌ی سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در دررشته های تجوید و حفظ ویژه  خواهران و قرائت و حفظ ویژه برادران به رقابت پرداختند.
وی در ادامه افزود: در مسابقات قرآنی مفلحون که با حضور 2 هزارو 400 نفر از 807 روستای استان اصفهان برگزار شد، 80 نفر به مرحله استانی مسابقات راه یافتند و در پایان مرحله استانی این مسابقات 17 نفر از روستاهای استان اصفهان برگزیده شدند و در این مراسم جوائز نفیسی به آنها اهدا شد.
مدیر اجرایی زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان ادامه داد: در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین رضا صادقی مدیرکل اداره اوقاف استان اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدهادی روح‌الامینی رئیس اداره اوقاف ناحیه دو شهرستان اصفهان، عیسی بهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان نیز حضور داشتند.
بهزاد صبری در ادامه گفت: در پایان این مراسم شرکت‌کنندگان مهمان سفره با برکت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(علیهم السلام) بودند.
captcha