مشارکت ۴۴۱۳ معلم نیکوکار اصفهانی در طرح‌ اکرام ایتام
کد خبر: 3572007
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳

مشارکت ۴۴۱۳ معلم نیکوکار اصفهانی در طرح‌ اکرام ایتام

گروه اجتماعی: مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان از مشارکت ۴۴۱۳ معلم نیکوکار اصفهانی در طرح‌ اکرام ایتام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به‌نقل از روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان اصفهان، حمیدرضا شیران اظهار داشت: تاکنون 4 هزار و 413 معلم نیکوکار اصفهانی در قالب طرح اکرام ایتام و 978 معلم در قالب طرح محسنین از 25 هزار دانش‌آموز بی‌سرپرست و از کار افتاده این استان حمایت کردند.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه، این معلمان نیکوکار، 13 میلیارد و 500 میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند استان کمک کردند، افزود: خرید مسکن، لوازم‌التحریر، مشاوره‌های تحصیلی، تهیه کالاهای خدماتی، فرهنگی و آموزشی و پرداخت هزینه‌های درمان از جمله کمک‌های غیرنقدی این معلمان نیکوکار بوده است.
شیران تصریح کرد: از ابتدای امسال هم خیران نیک‌اندیش استان با پرداخت، 141 میلیارد و 500 میلیون ریال به 7 هزار و 149 یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و با پرداخت 39 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب طرح محسنین به دانش‌آموزان بی‌بضاعت و یتیم کمک کردند.
وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین گفت: سال گذشته 23 میلیارد تومان به صورت مستقیم به حساب فرزندان تحت پوشش پرداخت شد که امسال حدود 8 تا 10 درصد رشد را در کل مشارکت‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون، 12 میلیارد و 9000 میلیون تومان حق بیمه تأمین اجتماعی برای 17 هزار و 923 نفر از افراد زیرپوشش پرداخت‌شده، که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشته است.

captcha