سومین همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) مازندران برگزار شد
کد خبر: 3578907
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱

سومین همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) مازندران برگزار شد

گروه خبرنگاران نبأ: سومین همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) مازندران شام‌گاه گذشته، 8 اسفندماه در قائم‌شهر برگزار شد.

صفا رنجبر، مدیر‌عامل مؤسسه قرآنی، فرهنگی گنجینه نور مازندران و عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه سومین همایش تجلیل از پیرغلامان اهل بیت(ع) استان مازندران شام‌گاه گذشته، هشتم اسفندماه و همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد، اظهار کرد: این همایش معنوی با حضور آیت‌الله معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، رئیس کانون مداحان استان مازندران، فرماندار و شهردار قائم‌شهر، رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و فرهنگ و ارشاد اسلامی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهرستان قائم‌شهر و نیز یکصد نفر از مداحان سراسر استان در محل حسنیه شهدای شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور ادامه داد: در این همایش از تعداد پنج نفر پیرغلامان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به نام‌های عباس قلی‌نژاد، علی‌بابا میرانی، اصغر صادق‌نژاد، مراد مقیمی و مصطفی پروین تجلیل و قدردانی شد.

مدیر عامل مؤسسه قرآنی، فرهنگی گنجینه نور مازندران تصریح کرد: همچنین، در این همایش معنوی تعداد شش نفر از ذاکرین اهل بیت(ع) به ذکر مصیبت شهادت حضرت زهرا(س) پرداختند و در ادامه نیز مرتضی سروعلی، رئیس مجمع‌الذاکرین استان مازندران به سخنرانی پرداخت.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور اظهار کرد: این برنامه معنوی به همت مؤسسه فرهنگی، قرآنی گنجینه نور و بنیاد قرآن و معارف اسلامی و نیز با همکاری مجمع‌الذاکرین استان مازندران، مؤسسه مداحی بیت‌النور، شورای اسلامی و شهرداری قائم‌شهر، ادارات اوقاف و امور خیریه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی برگزار شد. همچنین، کانون مداحان استان مازندران و بسیج مداحان استان نیز در برگزاری این برنامه مشارکت داشتند.

captcha