دیدار عیدانه با خانواده قاریان فقید
کد خبر: 3586018
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

دیدار عیدانه با خانواده قاریان فقید

گروه فعالیت‌های قرآنی: همزمان با فرارسیدن سال نو و ایام نوروز جمعی از قاریان و اساتید قرآن مشهد با خانواده قاریان فقید قرآن این شهر دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جمعی از قاریان و اساتید قرآن مشهد مقدس در ادامه دید و بازدیدهای نوروزی خود عصر دیروز، هشتم فروردین ماه، به منزل دو قاری فقید شهر مشهد که حائز رتبه‌های کشوری و بین‌المللی بودند، رفته و یاد و خاطر این عزیزان قرآنی را گرامی‌داشتند.
دیدار عیدانه با خانواده قاریان فقید//
دیدار عیدانه با خانواده‌های شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر و مرحوم حمیدرضا عباسی، قاریان ممتاز کشوری و بین‌المللی از سوی سیدجواد و سیدمجتبی سادات فاطمی، اساتید برتر قرآن مشهد، امید حسینی‌نژاد، قاری جوان و برتر کشوری و جمعی از شاگردان قاریان فقید در منزل مرحوم عباسی و شهید حاجی‌ حسنی کارگر انجام شد.
در ابتدای دیدار قاریان و اساتید قرآن مشهد با خانواده مرحوم عباسی، مهدی عباسی، فرزند قاری فقید حمیدرضا عباسی به قرائت قرآن پرداخت و پس از آن خاطراتی از حضور خود به همراه پدرش در محافل و جلسات قرآنی مشهد را یادآور شد، در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام عباسی، پدر مرحوم عباسی به بیان خاطرات خود از مسابقات قرآن پرداخت و از حضور قاریان قرآن در این دیدار قدردانی کرد.
دیدار عیدانه با خانواده قاریان فقید//
در پایان دیدار قاریان قرآن مشهد با خانواده مرحوم عباسی نیز، سیدجواد سادات فاطمی، قاری برتر و داور بین‌المللی قرآن به بیان خاطراتی از همراهی با مرحوم عباسی در سفر به کشور مالزی پرداخت و شخصیت آن مرحوم را مورد تقدیر قرار داد.
تجدید دیدار با خانواده شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر بخش دیگری از دیدارهای عیدانه قاریان قرآن مشهد بود که با حضور اساتید، قاریان و شاگردان شهید حاجی حسنی کارگر در منزل ایشان انجام شد و قرآنیان یاد و خاطر این شهید مهاجرإلی الله را گرامی داشته و فرا رسیدن سال نو را به این خانواده قرآنی تبریک گفتند.
پدر شهید محسن حاجی‌حسنی کارگر در بخشی از دیدار عیدانه قرآنیان به بیان ویژگی‌های شخصیتی فرزند شهیدش پرداخت و او را متخلق به اخلاق و مرام قرآنی دانست که از ایام نوجوانی و با حضور مداوم در جلسات و انس با قرآن به این ویژگی‌های نیکو دست یافته بود و همین عوامل سبب محبوبیت او پس از شهادتش شد.
دیدار عیدانه با خانواده قاریان فقید//
یادآور می‌شود، شهید حاجی‌حسنی کارگر، قاری مهاجرإلی الله و مرحوم عباسی از قاریان برتر کشوری و بین‌المللی شهر مشهد بودند که در سال 94 دعوت حق را لبیک گفتند و قاریان قرآن مشهد در دیدار عیدانه با خانواده آنان و قرائت فاتحه، یاد آن قاریان فقید را گرامی داشتند.
captcha