تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در فضای انتخابات/ تولید و اشتغال نیازمند اقدام عاجل است
کد خبر: 3590004
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
سعیدی مبارکه عنوان کرد:

تلاش دشمن برای ایجاد دوقطبی در فضای انتخابات/ تولید و اشتغال نیازمند اقدام عاجل است

گروه سیاسی: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس در نطق میان‌دستور خود، با اشاره به اینکه دشمن تلاش می‌کند با ایجاد دوقطبی در فضای انتخابات اهداف شوم خود را پیگیری کند، گفت: به آمریکا هشدار می‌دهم دست از فتنه‌انگیزی در کشور ما بردارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، زهرا سعیدی مبارکه، نماینده مردم شهرستان مبارکه و عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی امروز، یک‌شنبه، 27 فروردین‌ماه در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به وقوع سیل در استان‌های شمال غربی و تسلیت به خانواده‌های آسیب‌دیده، ابراز امیدواری کرد همه مسئولان در جهت کمک به مردم سیل‌زده اقدام جهادی را در دستور کار قرار دهند.
وی با اشاره به شرایط حساس منطقه‌ای گفت: امروز منطقه ما بستر اتفاقات تازه‌ای است و آمریکای جنایتکار بیش از گذشته دندان تیز کرده و قواعد بین‌المللی و اخلاقی را نادیده گرفته و علاوه بر بدعهدی‌های خود نسبت به کشورمان چهره واقعی خود را آشکار ساخته و به بهانه‌های واهی به کشور مظلوم سوریه حمله کرده است و باید بداند دود این خیانت دیر یا زود به چشم خود و حامیانش می‌رود چراکه امروز بیش از هر روز در عرصه بین‌الملل احساس تنهایی می‌کند.
منتخب مردم مبارکه در مجلس گفت: آنچه سایه جنگ را از کشور ما دور کرده اولا شجاعت و تدابیر رهبر معظم انقلاب در کنار صبر، ایمان و وحدت ملت ایران و ثانیاً اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح و ایثارگران مدافع حرم بوده است.
وی افزود: دوران جنگ‌هراسی و تحریم‌هراسی پایان یافته و مردم ما پاسخ دندان‌شکنی به هر گونه اقدام نظامی احتمالی خواهند دادند.
سعیدی مبارکه اظهار کرد: اکنون با شرایطی که آمریکا به‌ویژه در منطقه ما دچار شده، نگران انتخابات ایران است و تلاش می‌کند با ایجاد دوقطبی در فضای انتخابات اهداف شوم خود را پیگیری کند اما به آمریکا هشدار می‌دهم دست از فتنه‌انگیزی در کشور ما بردارد و بداند ملت ایران همان ملتی است که در سال 57 پوزه شما را به خاک مالید و غلام حلقه به گوش شما را بیرون کرد و پیروز شد و در تمام راهپیمایی‌ها بر طبل رسوایی شما کوبید و امکان ندارد این ملت از اهداف انقلاب اسلامی که حاصل خون صدها هزار خون شهید والامقام است کوتاه بیاید.

عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس با بیان اینکه ملت ایران دیگر بار در 29 اردیبهشت با حضور پرشور در انتخابات خط بطلانی بر همه طراحی‌های دشمنان قسم‌خورده کشورمان خواهد کشید، گفت: امیدوارم ملت آگاه ما با بصیرت و بدون ملاحظات جناحی با انتخاب اصلح نشان دهند که به آرمان‌های نظام بی‌تفاوت نیستند و نامزدهای تأیید صلاحیت شده با رعایت اخلاق به اثبات موقعیت خود اقدام کنند.
این نماینده مجلس دهم با اشاره به ضرورت تحقق «اقتصاد مقاومتی؛ تولید ـ اشتغال» گفت: آمار بالای بیکاری خاطر جوانان را مکدر کرده و دولت‌‌ها باید تدبیر ویژه برای ایجاد و حفظ اشتغال خصوصاً برای جوانان دهه شصت بیندیشند؛ جوانانی که سن ازدواج و اشتغالشان گذشته و حتی امکان استخدام در موقعیت‌های محدود را ندارد و رفع این اشکال نیاز به اقدام سریع و عاجل دارد.
سعیدی مبارکه تصریح کرد: همه می‌دانیم که مشکلات اقتصادی و معیشتی، مردم را ناراحت کرده و نسخه شفابخش آن تنها اقتصاد مقاومتی است و درمان دیگری ندارد؛ کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، ایجاد ارزش افزوده در نفت خام و اصلاح سیستم بانکی و مالیاتی کشور از موارد رسیدن به اقتصاد مقاومتی است و امیدوارم سپردن تصدی امورات مهم کشور به انسان‌های انقلابی، متعهد، پرتلاش، دلسوز و باانگیزه انجام شود.
منتخب مردم مبارکه در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود ضمن درخواست از مسئولان برای جاری کردن زنده‌رود در زاینده‌رود، به برخی مشکلات و مطالبات مردم شهرستان مبارکه پرداخت و بر رسیدگی فوری مسئولان به مشکلات حوزه انتخابیه خود تأکید کرد.
captcha