میزان بهره‌وری از هر ساعت نمایشگاه قرآن باید مورد ارزیابی قرار گیرد
کد خبر: 3609947
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
زهرا سعیدی:

میزان بهره‌وری از هر ساعت نمایشگاه قرآن باید مورد ارزیابی قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: مهم این است که بازخوردهای مردم در مورد نمایشگاه جمع‌آوری شود و هر زمان و هر ساعتی که از نمایشگاه را پشت سر می‌گذاریم باید خروجی و میزان بهره‌وری آن مورد ارزیابی قرار گیرد.

زهرا سعیدی مبارکه، عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز و نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به بیان نکاتی پیرامون این نمایشگاه پرداخت.
وی با اشاره به بخش کودک و نوجوان در نمایشگاه بیست و پنجم بیان کرد: این بخش کودک و نوجوان از جمله بخش‌های فعال نمایشگاه بوده و می‌تواند از اثرگذاری بالایی برخوردار باشد، علاوه بر این یکی دیگر از بخش‌هایی که توجه من را جلب کرد بخش خوشنویسی بود که پیرامون موضوع اخلاق فعالیت می‌کردند.
سعیدی در ادامه تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های در حوزه اخلاق از آنجایی مشخص می‌شود که بدانیم پیامبر اکرم(ص) برای کامل کردن مکارم اخلاق مبعوث شدند و متأسفانه اخلاق در جامعه ما در فعالیت‌های علمی و سیاسی و ... مغفول مانده است و همین مسأله باعث می‌شود که بیش از پیش به اخلاق پرداخته شود.
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس بیان کرد: مهم این است که بازخوردهای مردم در مورد نمایشگاه جمع آوری شود و هر زمان و هر ساعتی که از نمایشگاه را پشت سر می‌گذاریم باید خروجی و میزان بهره‌وری آن مورد ارزیابی قرار گیرد تا این که برای بهبود وضعیت نمایشگاه در سال‌های آتی از این نظرات استفاده شود.
نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی مجددا بر اهمیت پرداختن به بخش کودک و نوجوان تأکید و بیان کرد: باید در این بخش فعالیت‌های اثرگذاری داشته باشیم چراکه فرهنگ سازی در این مسأله مهم است و باید از این رهگذر بتوانیم قرآن را به عنوان یک موجود زنده در ذهن دانش آموزان جوان و نوجوان معرفی کنیم، علاوه بر این زنده بودن قرآن، مکارم اخلاقی و بحث سلامت روح و روان نیز از مسائلی است که باید بدان پرداخته شود و جوانانی که تمرکزشان روی این مطالب باشد یقینا از آسیب‌های اجتماعی نیز مصون خواهند بود.
captcha