مهلت ارسال تصویر آثار به دوازدهمین جشنواره ملی صنایع دستی رضوی تمدید شد
کد خبر: 3613373
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

مهلت ارسال تصویر آثار به دوازدهمین جشنواره ملی صنایع دستی رضوی تمدید شد

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مهلت ارسال تصویر آثار به دوازدهمین جشنواره ملی صنایع دستی رضوی تا ٧ تیرماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، پرویز طاهری، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال تصویر آثار به دوازدهمین جشنواره ملی صنایع دستی رضوی، اظهار کرد: با توجه به استقبال و درخواست متقاضیان، آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال تصویر آثار تا هفتم تیرماه تمدید شد.
وی تصریح کرد: با توجه به جدول زمان‌بندی برگزاری جشنواره، این زمان قابل تمدید نیست.
طاهری افزود: آثار در بخش صنایع دستی چوبی در بخش‌های معرق‌کاری، منبت‌کاری و نازک‌کاری چوب و در بخش صنایع دستی فلزی در بخش‌های شبکه‌بری فلز، قلمزنی(ریز قلم و سیاه قلم) و قلمزنی برجسته است.
پیش‌تر اعلام شده بود که آخرین مهلت ثبت‌نام اینترنتی و ارسال تصویر آثار تا ٢٥ خرداد ماه و مهلت نهایی برای دریافت اصل آثار ١٥ تیرماه ٩٦ است.
بر اساس این گزارش، نمایشگاه و جشنواره ملی صنایع دستی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در دو بخش صنایع دستی چوبی و صنایع دستی فلزی، پنجم مرداد ماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود.

captcha