«انس با ثقلین»؛ طرح تابستانه مسجد جامع کوی لور برای جوانان و نوجوانان
کد خبر: 3623336
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

«انس با ثقلین»؛ طرح تابستانه مسجد جامع کوی لور برای جوانان و نوجوانان

گروه فعالیت‌های قرآنی: طرح «انس با ثقلین» برنامه تابستانه کانون فرهنگی ـ هنری ثقلین مسجد جامع کوی لور اندیمشک است که با موضوع آموزش قرآن و سیره اهل بیت(ع) برای سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان در این شهرستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام محسن فاطمی، مدیر کانون فرهنگی ـ هنری ثقلین مسجد جامع کوی لور اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از اجرای طرح «انس با ثقلین» در این کانون خبر داد و گفت: این طرح برنامه تابستانه این کانون است که برای سه رده سنی نونهال، نوجوان و جوان اجرا شده است و شامل کلاس‌های آموزش قرآن و سیره اهل‌بیت(ع) است.

وی ادامه داد: آموزش روخوانی و قصه‌های قرآن و اهل‌بیت(ع) برای نونهالان و آموزش روخوانی، حفظ قرآن و احکام برای نوجوانان در نظر گرفته شده است. برای جوانان نیز کلاس‌های آموزش روخوانی، حفظ و تجوید قرآن و علاوه بر آن کلاس تخصصی صوت و لحن نیز تشکیل شده است.

فاطمی گفت: برگزاری مسابقاتی طبق دوره‌های آموزشی، اردوهای تفریحی و برنامه‌های ورزشی در جنب این طرح قرآنی برای سه رده سنی نیز پیش‌بینی شده است.

مدیر کانون فرهنگی ـ هنری ثقلین اظهار کرد: این برنامه‌ها با تنوع بیشتری در بخش‌های فرهنگی و هنری در بخش بانوان نیز در مسجد جامع کوی لور در حال برگزاری است.

captcha