معیار ارزیابی کشورهای خارجی از ایران داشتن قوای نظامی ولایت‌مدار و منظم است
کد خبر: 3624527
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

معیار ارزیابی کشورهای خارجی از ایران داشتن قوای نظامی ولایت‌مدار و منظم است

گروه سیاسی: مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: معیار و ملاک ارزیابی کشورهای خارجی نسبت به کشور ما داشتن قوای نظامی شایسته و ولایت‌مدار و منظم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، سرهنگ مهدی اسماعیلی مسئول تایید صلاحیت و نظارت سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل روز گذشته هفتم مردادماه در مراسم افتتاحیه دوره آموزش تکمیلی بسیجیان گردان بیت المقدس حوزه شهری سپاه شهرستان خلخال، اظهار کرد: کیفیت آموزش دردوره‌های تکمیلی بسیجیان مورد انتظار است. بسیجیان دقت نمایند کیفیت فراگیری آموزش در اولویت و یکی از انتظارات است.
اسماعیلی با اشاره به اینکه فراگیران در این دوره پس از اتمام به خدمت سربازی اعزام خواهند شد و درخدمت ملت و کشور ایران خواهند بود گفت: سربازان عاملان امنیت کشور و حافظان آبروی وعظمت نیروهای مسلح هستند و افتخار یک کشور به داشتن سربازان و نیروهای مومن، متعهد ، ولایتمدار، با بصیرت و وطن پرست است.
وی افزود: معیار و ملاک و دید کشورهای خارج به داخل کشور ما داشتن قوای نظامی شایسته و ولایتمدار و منظم است.
اسماعیلی با اشاره به پرتاب موشک‌ها به مواضع دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برخورد قاطع با دشمنان نظام گفت: بعد از پرتاب موشک‌ها مشخص گردید که ایران چه قدرتی دارد و چگونه می‌تواند در مقابل دشمنان از خود دفاع کند.
وی گفت: شما بسیجیان با آموزش خوب باید نماد غیرت ایرانی، نماد استقلال وطن، نماد نظم در نیروهای مسلح باشید.
اسماعیلی افزود: امکان دارد بعد از پایان دوره به حضور شما در تمامی مناطق کشور در مرزها نیاز شود باید با حفظ این آمادگی و بالابردن روحیه ایثار در خود در این دوره به شایستگی قواعد و مقررات دوره را رعایت و در خدمت کشور باشید.
captcha