هیئت رسیدگی به مراکز قرآنی در استان اصفهان آغاز به کار کرد
کد خبر: 3626536
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
اواخر سال 95؛

هیئت رسیدگی به مراکز قرآنی در استان اصفهان آغاز به کار کرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون توسعه فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: هیئت رسیدگی به مراکز قرآنی از اواخر سال 95 فعالیت خود را در استان اصفهان آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل یعقوبی، معاون توسعه فعالیت‌های قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در مجمع عمومی اتحادیه مدغم مراکز قرآنی که امروز پنجشنبه دوازدهم مرداد ماه در خانه معلم شماره سه اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در سال‌های اخیر، بابت تأخیری که در روند صدور مجوز برای مراکز قرآنی اتفاق افتاد، از همه فعالان و تلاشگران این عرصه عذرخواهی کرده و از مسئولین شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، معاونت قرآن وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست سازمان دارالقرآن الکریم کشور تشکر می‌کنم که نهایتا با پیگیری این عزیزان، هیئت رسیدگی به مراکز قرآنی در کشور تأسیس شد.
وی افزود: این هیئت در استان اصفهان نیز فعالیت خود را از اواخر سال 95 آغاز کرده و متشکل از سه نفر شامل بنده، رئیس اداره دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان و یک استاد پیشکسوت است.
حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: این هیئت در روزهای پنج شنبه اول هر ماه جلساتی را برگزار کرده و طی آن، به پیشنهادات، ثبت‌نام مؤسسات و روند صدور مجوزها رسیدگی می‌شود.

captcha