هسته اجرایی شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر تشکیل شد
کد خبر: 3629386
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷

هسته اجرایی شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر تشکیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر گفت: به منظور انسجام بیشتر میان جلسات قرآن ماهشهر، اعضای هسته اجرایی این شورا با نظارت هسته مرکزی که متشکل از قاریان و فعالان قرآنی پیشکسوت شهرستان است، انتخاب شدند.

محمود قنواتی، مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، درباره فعالیت این شورای قرآنی گفت: ریاست این شورا بر عهده امام جمعه شهرستان و هسته مرکزی آن متشکل از 8 نفر از قاریان و فعالان قرآنی پیشکسوت شهرستان است.

وی اظهار کرد: به منظور انسجام بیشتر میان جلسات قرآن ماهشهر، هسته اجرایی این شورا نیز در روزهای گذشته با نظارت هسته مرکزی شورای جلسات قرآن ماهشهر انتخاب شدند.

قنواتی گفت: اعضای این هسته اجرایی پیرو اعلام فراخوان علاقه‌مندان به فعالیت‌های قرآنی و انتخاب افراد مستعد از آنها در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ قرآن، اذان و ابتهال، نهج‌البلاغه، پژوهش، ورزش و روابط عمومی تشکیل شد.

این فعال قرآنی افزود: اعضای هسته اجرایی در رشته‌های مختلف پیگیر اجرای تصمیمات هسته مرکزی شورا خواهند شد. به طور مثال در رشته حفظ برگزاری جلسات حفظ زیر 16 سال و بالای 16 سال، در رشته قرائت، برگزاری کرسی تلاوت، محافل قرآن، تلاوت خانگی و ... پیگیری می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی جلسات قرآن ماهشهر در پایان با اشاره به برنامه‌های اردویی این شورا برای اعضای جلسات گفت: همزمان با ایام تابستان، اعزام 1000 نفر از اعضای جلسات قرآن ماهشهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.
captcha