کارفرمایان تنها دغدغه کار و خلاقیت داشته باشند
کد خبر: 3630533
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
طبیب‌زاده:

کارفرمایان تنها دغدغه کار و خلاقیت داشته باشند

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: کارفرمایان ما تنها باید دغدغه کار و خلاقیت داشته باشند و از مشکلات بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدمهدی طبیب‌زاده، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان دیروز دوشنبه، 23 مرداد در ششمین جشنواره کارفرمایان و کارآفرینان استان کرمان اظهار داشت: کارفرمایان و کارگران دو رکن اصلی سازمان تأمین اجتماعی محسوب می‌شوند، اما مهم است که چه میزان در تصمیم‌گیری‌ها، آیین‌نامه‌ها و وضع قوانین مربوط نقش دارند.
وی افزود: به نظر می‌رسد که سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان کاملا دولتی است و یک جانبه فعالیت دارد در حالی که کارگران و کارفرمایان باید در تصمیم‌گیری‌ها حضور و مشارکت داده شوند.
طبیب‌زاده با طرح این سؤال که چرا به سمت احیای شورای عالی تأمین اجتماعی نرفته‌ایم که همه ارکان سازمان تأمین اجتماعی در آن  دخیل باشند، بیان کرد: کارگران و کارفرمایان کجای تصمیم‌گیری‌های سازمان تأمین اجتماعی دخیل هستند.
وی تأکید کرد: کارفرمایان ما تنها باید دغدغه کار و خلاقیت داشته باشند و از مشکلات بانکی، مالیاتی و تأمین اجتماعی خارج شوند.
منبع: اتاق بازرگانی کرمان
captcha