پیشبرد اهداف بسیج، نیازمند همفکری نظام‌مند وفاداران به انقلاب است
کد خبر: 3634022
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶

پیشبرد اهداف بسیج، نیازمند همفکری نظام‌مند وفاداران به انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد: جانشین فرمانده سپاه ناحیه کهنوج گفت: پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بسیج، نیازمند همفکری نظام‌مند صاحب نظران و وفاداران به انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، عباس برزگر، جانشین فرمانده سپاه ناحیه کهنوج دیروز چهارشنبه، 1 شهریور در جلسه شورای راهبردی بسیج در سپاه کهنوج با اشاره به نقش و جایگاه شوراهای اقشاری و کارگروها در توسعه و تقویت اثربخش و هدفمند مجموعه بسیج گفت: با توجه به شرایط پیش‌رو، ایجاد زمینه‌های لازم برای مشارکت حداکثری و بهره‌گیری از توانمندی و قابلیت‌های فکری اعضای شوراهای اقشاری و کارگروه‌ها برای تحقق اهداف بسیج شهرستان از ضروریات غیرقابل انکار در فضای کنونی است.
وی ضرورت تشکیل شورای راهبردی را استفاده از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان بیان کرد و افزود: با گذشت چند دهه از نظام جمهوری اسلامی و حرکت پرشتاب به سمت تحقق جامعه اسلامی، ضروری است با حضور سازمان یافته نخبگان، فرهیختگان، صاحبنظران و هیأت‌های اندیشه ورز، زمینه مشارکت در تحقق جامعه اسلامی فراهم و با ساماندهی کارگروه‌های تخصصی و موضوعی و شوراهای اقشار از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان در جهت تحقق اهداف نظام استفاده شود.
برزگر اجرای تدابیر ولی امر مسلمین و سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و ماموریت‌های بسیج را نیازمند همفکری نظام‌مند صاحب نظران و وفاداران به انقلاب اسلامی دانست.
وی گفت: ‌از جمله اهداف شورای راهبردی ترویج گفتمان ولایت و اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری در جامعه بشری، فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن نگاه تحولی سپاه و بسیج و تحقق بسیج ده‌ها میلیونی، پایش مستمر محیطی وضعیت جامعه بشری شهرستان نسبت به انقلاب، ایجاد وحدت و هم افزایی فکری در جامعه قشری، تقویت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی مرتبط با قشر و کارآمد سازی آنهاست.
حجت‌الاسلام علی رزاق‌پور، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه ناحیه کهنوج نیز در این جلسه با گرامی داشتن یاد و خاطره شهید حججی گفت: شهید حججی برند مقاومت بود و امروز ما باید با این برند هر چه می‌توانیم در فضای مجازی و حقیقی آنهایی که دنبال تضعیف جبهه مقاومت هستند را بتارانیم.
منبع: سپاه ناحیه کهنوج
captcha