دهه دوم فاطمیه در آباده عاشورایی برگزار می‌‌شود
کد خبر: 3691061
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹

دهه دوم فاطمیه در آباده عاشورایی برگزار می‌‌شود

گروه اجتماعی: رئیس شورای هیئات مذهبی آباده با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این شورا برای دهه دوم فاطمیه گفت: ایام فاطمیه دوم در آباده باید عاشورایی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، همایش دانش‌افزایی فاطمی امروز، 23 بهمن‌ماه با حضور مسئولین هیئات مذهبی، مداحان و شاعران آئینی در شهرستان آباده برگزار شد.
مسعود نعمت‌اللهی، رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آباده در این مراسم با اشاره به نزدیک شدن به ایام سوگواری و شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، نقش هیئات مذهبی در ترویج معارف فاطمی و الگو قرار دادن ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) برای عموم مردم خصوصاً زوج‌های جوان یادآور شد.
وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده تلاش داریم مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در ایام فاطمیه دوم را عاشورایی برگزار كنیم لذا تمام هیئات مذهبی نسبت به برگزاری مراسم وعظ و عزاداری در سوگ دخت نبی مکرم اسلام اقدام می‌كنند.
مسعودی یادآور شد: شورای هیئات مذهبی شهرستان آباده نیز با همکاری ستاد فاطمیه شهرستان با ارائه محصولات فرهنگی و کمک هزینه راه‌اندازی ایستگاه صلواتی از هیئات فعال در شهرستان آباده حمایت خواهد کرد.
رئیس شورای هیئات مذهبی آباده در پایان از مسئولین هیئات مذهبی خواست تا با مراجعه به واحد تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی و تکمیل پرونده هیئات مذهبی نسبت به ثبت هیئت خود در سامانه طوبی اقدام كنند.

captcha